Øv med øv på!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. juli 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Hvor kunne jeg bande lige nu!

I morgen skulle jeg og min datter have været afsted til en uges ølejr på samsø, og jeg har bare glædet mig SÅ meget!

Så selvfølgelig snubler jeg på vej ned af trappen i dag, med datteren i armene (der skete heldigvis ikke noget med hende), og ender med en kraftigt forstuvet ankel. Og en forstuvet ankel + en uge i telt = a bad time. Det ér afprøvet i løbet af mine mange år som spejder. 

Udover at jeg havde glædet mig til at skulle afsted, så gør det bare virkelig ondt at det er 1500 kr lige ud af vinduet. Det er selvfølelig en billig ferie for 2 personer inkl mad, men nej hvor gør det ondt at miste dem, i en lille økonomi. Fucking pisse lorte ankel! Aaaarg!!!!

Ja undskyld sproget... Jeg måtte bare lige lufte lidt ud...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2016

Pianisten

Øv hvor irriterende altså!

Hvad med din datter,  hvad siger hun? Skal hun afsted alligevel? Du kunne jo ofre turen til en du holder af, som kunne tage med hende - så hun får lidt ud af det, selvom du ligger med en dårlig ankel

God bedring! 

Anmeld Citér

15. juli 2016

Mamalou

Øv hvor træls! Jeg forstår godt, at du har lyst til at bande. Det er virkelig uheldigt! 

Kan det være en løsning at tage afsted i de dage du kan/orker det? Så er det bedre end ingenting og bettefisen får også lidt ferie. 

God bedring

Anmeld Citér

15. juli 2016

MamaGulloev

Cheyana skriver:

Øv hvor irriterende altså!

Hvad med din datter,  hvad siger hun? Skal hun afsted alligevel? Du kunne jo ofre turen til en du holder af, som kunne tage med hende - så hun får lidt ud af det, selvom du ligger med en dårlig ankel

God bedring! 

Hun er kun 2 år, så hun siger ikke så meget til det. Det er/var 100% for min skyld at vi skulle afsted, selvom jeg ved at hun også ville have elsket det. Men var jo lige så meget det at være sammen med mig der ville have gjort det for hende.

Anmeld Citér

15. juli 2016

MamaGulloev

Mamalou skriver:

Øv hvor træls! Jeg forstår godt, at du har lyst til at bande. Det er virkelig uheldigt! 

Kan det være en løsning at tage afsted i de dage du kan/orker det? Så er det bedre end ingenting og bettefisen får også lidt ferie. 

God bedring

Nej ikke rigtigt. Det er en besværlig rejse og jeg har ingen bil. Og desuden så virker det (fra fb gruppen som jeg er medlem af) som om der bliver opbygget et særligt fællesskab i løbet af ugen, så det ville være ret mærkeligt for mig at komme ind i det midt på ugen.

Anmeld Citér

15. juli 2016

Pianisten

MummiT skriver:

Hun er kun 2 år, så hun siger ikke så meget til det. Det er/var 100% for min skyld at vi skulle afsted, selvom jeg ved at hun også ville have elsket det. Men var jo lige så meget det at være sammen med mig der ville have gjort det for hende.

Årh for dælen da - øv hvor er det ærgerligt altså! Håber at du snart kommer på fødderne igen så 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.