Av av av...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

271 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. september 2009

AnneKH

Hej søde baby.dk brugere...

Nu er jeg simpelthen nødt til at spørge Jer.. for nu orker jeg snart ikke mere! 
Er der er andre end mig, der virkelig døjer med smerter i ribbenene og ryggen?? Er  idag 27+4, og har siden 20. uge har rigtig mange smerter i min højre side (lige under brystet..) og tilsvarende bagpå, på ryggen! I starten kunne jeg bare strække mig ud, og måske tage en pude i rygggen, men nu grænser det til, at jeg ikke kan passe mit arbejde! Jeg sidder i 5 min., hvorefter jeg er nødt til at rejse mig op i 5 min... så bliver jeg træt i benene, og skal ned og sidde igen!! Hurra for hæve-sænke-borde!  Dette foregår vel og mærket også ved spisebordet.... Ikke smadder høfligt! 
Om aftenen kan jeg ligge på sofaen, men er nødt til at skifte stilling hele tiden, og min tidligere yndlingsstilling (på siden..) er komplet umulig.. det gør simpelthen for ondt!!

Er det bare mig der er pyldret over en alm. graviditetsgene?? Min læge kunne ikke sige mig, hvad det var.. Der fik jeg svaret, at "Det jo bare er sådan at være gravid..." Så det kunne jeg ikke bruge til så meget!

Nogen der kender til symptomerne???

Kram, Anne
27+4 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

mariamiss6

Ved du om din baby er stor???? For jeg havde selv ondt i ribbenene til sidst med den 1. Det var fordi han hvilede sig op ad mine ribben... men det burde du kunne mærke med hænderne, om det er derfor... altså mærk efter me hænderne om det er fordi du og baby "støder sammen", og så er der vidst ikke andet for en at skubbe igen, og ellers holde ud...

Rygge havde jeg også lidt problemer med med den 1. Jeg fik hold i ryggen to gange, men det hang som sådan ikke sammen med smerterne i ribbenene...

Ellers er der vel ikke andet for end et smut til lægen, eller ekstra tid hos jordemoderen.....

Anmeld

29. september 2009

AnneKH

mariamiss6 skriver:

Ved du om din baby er stor???? For jeg havde selv ondt i ribbenene til sidst med den 1. Det var fordi han hvilede sig op ad mine ribben... men det burde du kunne mærke med hænderne, om det er derfor... altså mærk efter me hænderne om det er fordi du og baby "støder sammen", og så er der vidst ikke andet for en at skubbe igen, og ellers holde ud...

Rygge havde jeg også lidt problemer med med den 1. Jeg fik hold i ryggen to gange, men det hang som sådan ikke sammen med smerterne i ribbenene...

Ellers er der vel ikke andet for end et smut til lægen, eller ekstra tid hos jordemoderen.....

Tak for dit svar!  
Jeg ved faktisk ikke om det er fordi lillefisen er blevet til storefisen istedet.. jeg har godt prøvet at mærke efter, men synes ikke rigtig jeg kan mærke hvor hun er!  Hun møffer rundt omkring min navle, og sparker stadigvæk rigtig lagt nede i maven.. så det kunne som sådan godt være fordi hun hvilker sig op af mig! 
Jeg skal heldigvis til jordemoder på torsdag.. så må hun se om hun kan forklare de mærkelige smerter! Men min læge tager jeg ikke til, med mindre jeg er ved at omkomme! Jeg er ikke stor fan af hende, og er rigtig glad for, at vi når at flytte inden lillefisen kommer ud, så hun ikke skal følge os helt til dørs i graviditeten! 

Anmeld

29. september 2009

Misjelle

Puha kan sagtens huske jeg havde det sådan. Min JM fortalte at der var rigtig mange der fik indvendige blå mærker af at den lille sådan møffer rundt derinde. Jeg havde ikke mange gener, men havde en periode, hvor jeg bare kunne tude af smerter i ryggen efter en arbejdsdag og dage hvor jeg dårligt havde lyst til at trække vejret dybt pga. smerter i ribbenene. Tror desværre din læge har ret at det bare er graviditetsgener .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.