Optøgning af æg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

846 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. juli 2016

Anonym trådstarter

Tager de ægget op dagen før eller på selve dagen for ægoplægning?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2016

Solsikke20

Normalt dagen før, så ægget kan nå at dele sig. Jeg har dog også fået lagt et æg op som var taget op en time før og derfor ikke nåede at dele sig før det kom op��

Anmeld Citér

15. juli 2016

Anonym trådstarter

Solsikke20 skriver:

Normalt dagen før, så ægget kan nå at dele sig. Jeg har dog også fået lagt et æg op som var taget op en time før og derfor ikke nåede at dele sig før det kom op��

Jeg går på ouh (odense)... folk siger det bliver samme dag som de optøger jeg ligger op, men har også hørt noget andet at de tager dagen op før. 

De sagde intet om hvornår de tog op kun de ringede den dag jeg skal have op, for at sige om den har delt sig videre og klaret optøgning. Så går ud fra det dagen før de tager op?

Anmeld Citér

15. juli 2016

Anonym trådstarter

Solsikke20 skriver:

Jeg går på ouh (odense)... folk siger det bliver samme dag som de optøger jeg ligger op, men har også hørt noget andet at de tager dagen op før. 

De sagde intet om hvornår de tog op kun de ringede den dag jeg skal have op, for at sige om den har delt sig videre og klaret optøgning. Så går ud fra det dagen før de tager op?

Anmeld Citér

15. juli 2016

Solsikke20

Det tror jeg også er det mest normale. Jeg blev dog gravid med min datter på det æg som blev tøet op 1 time før og ikke nået at dele sig ( 4-cellet æg ) så jeg tror ikke det betyder så meget

Anmeld Citér

15. juli 2016

Anonym trådstarter

Solsikke20 skriver:

Det tror jeg også er det mest normale. Jeg blev dog gravid med min datter på det æg som blev tøet op 1 time før og ikke nået at dele sig ( 4-cellet æg ) så jeg tror ikke det betyder så meget

iih hvor dejligt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.