Har virkelig brug for råd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.331 visninger
8 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. juli 2016

Anonym trådstarter

Okay så... Jeg har det rigtig rigtig dårligt og jeg har selv sat mig i den her situation, nu har jeg lidt brug for råd til at komme ud af den igen, hvis man kan sige det sådan.

Jeg er alene mor til et barn på 2,5 år. Faren har siden vi gik fra hinanden (2 uger efter fødslen) stadig været glad for mig og af respekt for ham har jeg virkelig holdt mig tilbage med social liv og dating, hvilket også har resulteret i at sidst jeg havde sex, var under undfangelsen af mit barn.

Nå, men så er det således at mit barn skal på ferie hos sin far og jeg beslutter at NU skal det være. Jeg har skrevet og snappet med den her fyr jeg har mødt for nogle måneder siden til en fest og jeg inviterer ham på besøg. Vi bor ca 1 times kørsel fra hinanden. Han kommer forbi, vi spiser lidt mad, hygger, og drikker lidt vin (for mit vedkommende, lidt for meget, men ikke pinligt). Men nok til at jeg får sagt hvad min intention er, nemlig ikke en kæreste. Han siger han er enig, men man jo aldrig ved hvad der kan ske. Kemien er god og vi griner og hygger, han sover hos mig og vi har sex. Han er sød, og vi hygger lidt om morgenen, inden han tager hjem - intet akavet.

Vi fortsætter med at snappe og skrive lidt, og han skifter mellem at skrive søde ting og sende kysse smileys, for så at trække lidt igen. Han besøgte mig i lørdags, altså for en uge siden.

Nu til dilemmaet; jeg har ofte (uden at lyde for slutty) haft sex, før jeg blev gravid, med fyre og ikke har lagt noget i det og haft en del casual sex. Det var også tanken med ham her, også derfor jeg udtrykte mig overfor ham som jeg gjorde. Men jeg ved ikke hvad det er - om det er fordi det er så længe siden, om han er ekstra sød eller om jeg har ændret mig, men jeg tror jeg kan lide ham. Og jeg er flov over de ting jeg har sagt og føler hvis jeg fortæller ham om mine "følelser" (lyder så voldsomt, synes jo bare han er sød og interessant) at han føler jeg har misledt ham - hvilket jeg vel også har

Men samtidig, er jeg ked af det hele tiden og forestiller mig han skriver og ses med alle mulige piger og føler konstant en knude i maven. Og dårlig samvittighed fordi jeg godt ved jeg ikke kan tillade mig at føle sådan.

Det blev ret langt og kompliceret, men håber nogen har gidet at læse det og kan komme med et godt råd. For jeg er godt nok ked af det og i vildrede. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2016

Rauw

Hvor længe siden er det i har knaldet? Efter jeg er blevet ældre, har jeg lagt mærke til at jeg får "følelser" for fyre når vi har haft sex, de forsvinder igen efter en uges tid. Men det som om min hjerne tror at sex pludselig er li med følelser. Og det må være noget kemisk ubalance i min hjerne for den går fra intet til "forelsket" så snart vi har haft sex og så går det væk efter en uges tid i "helvede". Kan jo selfølgelig også være at du rent faktisk føler noget for ham. Men jeg ville lige give din hjerne lidt tid inden jeg fortæller fyren om det hvis jeg var dig. 

Anmeld Citér

15. juli 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Okay så... Jeg har det rigtig rigtig dårligt og jeg har selv sat mig i den her situation, nu har jeg lidt brug for råd til at komme ud af den igen, hvis man kan sige det sådan.

Jeg er alene mor til et barn på 2,5 år. Faren har siden vi gik fra hinanden (2 uger efter fødslen) stadig været glad for mig og af respekt for ham har jeg virkelig holdt mig tilbage med social liv og dating, hvilket også har resulteret i at sidst jeg havde sex, var under undfangelsen af mit barn.

Nå, men så er det således at mit barn skal på ferie hos sin far og jeg beslutter at NU skal det være. Jeg har skrevet og snappet med den her fyr jeg har mødt for nogle måneder siden til en fest og jeg inviterer ham på besøg. Vi bor ca 1 times kørsel fra hinanden. Han kommer forbi, vi spiser lidt mad, hygger, og drikker lidt vin (for mit vedkommende, lidt for meget, men ikke pinligt). Men nok til at jeg får sagt hvad min intention er, nemlig ikke en kæreste. Han siger han er enig, men man jo aldrig ved hvad der kan ske. Kemien er god og vi griner og hygger, han sover hos mig og vi har sex. Han er sød, og vi hygger lidt om morgenen, inden han tager hjem - intet akavet.

Vi fortsætter med at snappe og skrive lidt, og han skifter mellem at skrive søde ting og sende kysse smileys, for så at trække lidt igen. Han besøgte mig i lørdags, altså for en uge siden.

Nu til dilemmaet; jeg har ofte (uden at lyde for slutty) haft sex, før jeg blev gravid, med fyre og ikke har lagt noget i det og haft en del casual sex. Det var også tanken med ham her, også derfor jeg udtrykte mig overfor ham som jeg gjorde. Men jeg ved ikke hvad det er - om det er fordi det er så længe siden, om han er ekstra sød eller om jeg har ændret mig, men jeg tror jeg kan lide ham. Og jeg er flov over de ting jeg har sagt og føler hvis jeg fortæller ham om mine "følelser" (lyder så voldsomt, synes jo bare han er sød og interessant) at han føler jeg har misledt ham - hvilket jeg vel også har

Men samtidig, er jeg ked af det hele tiden og forestiller mig han skriver og ses med alle mulige piger og føler konstant en knude i maven. Og dårlig samvittighed fordi jeg godt ved jeg ikke kan tillade mig at føle sådan.

Det blev ret langt og kompliceret, men håber nogen har gidet at læse det og kan komme med et godt råd. For jeg er godt nok ked af det og i vildrede. 

Mit bedste råd til dig er at du fortæller fyren at du mod forventning har fået følelser for ham og tager den derfra. Skulle det vise sig at han også er glad for dig så pak jalousien langt væk så i kan opbygge et evt forhold til hinanden. For med den jalousi du har du er det en meget usund måde at starte op på

Anmeld Citér

15. juli 2016

Newsence

Som han jo sagde så kan man jo aldrig vide og så må man se hvad der sker.

Har selv stået i en ligne situation. Vi skulle KUN have sex og hygge men på ingen måde være kærester. Når men jeg fik følelser for ham og blev mere og mere ked når han ikke var hos mig fordi jeg vidste at jeg jo ikke havde krav på ham.

gik sådan og luret ham i en lille måned men hele tiden så syntes jeg han kom med hint om han ville mig for straks at trække sig. 

Jeg valgte en dag at NU måtte jeg fortælle ham det og så måtte vi se hvad der skete. 

Kort historie lang: Vi er i dag gift og har 2 børn. MEN det er vigtigt at understreje at jeg var 100 % klar til at blive udstillet og måske afvist og havde gjort op med mig selv at havde han ikke følelser så ville jeg stoppe al kontakt til ham så jeg kunne komme videre. 

Anmeld Citér

15. juli 2016

Aristocats

Det kan jo ske for selv den bedste  Man kan jo ikke forudse hvordan man kommer til at føle vedrørende et andet menneske, selvom man godt kan forestille sig nogle ting i forhold til hvad man søger og hvad man ikke søger. Men at følelser på den måde lige pludseligt uforventet dukker op, det er ikke til at styre eller forudse som sådan. 

Men jeg synes faktisk også, at det er klogt at du lige giver det en uge eller nok nærmere 2, før du lige "bekender", så du lige får mærket efter, at det ikke bare er en slags "rus" du oplever, da det er så lang tid siden sidst. Måske ville du føle sådan for en anden end ham også, blot fordi det er så lang tid siden du har været inde i det moment igen. 

Anmeld Citér

15. juli 2016

Babilooo

Der er jo ingen der vil sige... " jeg vil have et forhold - hvis det kun er sex kan du smutte" .. Specielt hvis man er mand

Når han decideret siger at man aldrig ved hvad der sker fortæller mig at han ikke er afvisende overfor noget mere. Han virker da glad for dig. 

Jeg ville da fortælle ham at jeg var blevet glad for ham og høre om han har lyst til mere.

Anmeld Citér

15. juli 2016

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres råd. Jeg har skrevet en besked som jeg synes forklarer mine følelser meget godt, men uden at virke needy og som også giver ham en "easy way out" såfremt det er det han ønsker. Han er lige taget på ferie i to uger idag og vi bor jo langt fra hinanden, så støder jo ikke lige ind i ham, hvis nu jeg ender med at blive lidt såret. Jeg tænker det er det værd, for det er længe siden jeg har haft sommerfugle i maven.

Anmeld Citér

15. juli 2016

Anonym

Jeg stod i præcis samme situation som dig. Havde fantastisk, uforpligtende sex med denne her fyr som på ingen måde var klar til et nyt forhold, og det var jeg heller ikke. Indtil jeg jo så ligesom lærte ham at kende, og fandt ud af at vi simpelthen bare passede så godt sammen. Endte også med at fortælle ham hvordan jeg følte, og at jeg havde fuld forståelse for hvis han gerne ville stikke af med halen mellem benene, men til min store overraskelse havde han det på samme måde som jeg  Vi har nu været sammen rundt regnet 2 år og er lige begyndt på PB  

Anmeld Citér

16. juli 2016

Anonym trådstarter

Okay, han har lige skrevet. At man jo aldrig ved hvad der kan ske og han synes jeg er dejlig og tænker meget på mig. Og han synes vi skal ses når han kommer hjem fra ferie.

Tak for jeres råd, jeg er SÅ glad for jeg skrev og glæder mig til at se ham om et par uger igen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.