Tidlige symptomer

Spring til sidste ulĂŠste indlĂŠg
FÞlg denne trÄd

550 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. juli 2016

Millamoar

Hej alle ��

Jeg har en sÞn pÄ 5 og for kort tid siden besluttede vi os sÄ for at prÞve at blive gravide igen.

Jeg havde ÊglÞsning den 11., og allerede i dag, altsÄ 3 dage efter, har jeg haft murren i underlivet og stik og "trykken". Der er bare det at min mens altid er prÊcis og har altid haft en cyklus pÄ prÊcis 30 dage.

Kan det allerede vÊre symptomer pÄ graviditet eller er det mÄske bare noget helt andet? ��

Anmeld Citér

KÞb et abonnement pÄ Vores BÞrn

Magasinet til dig med bÞrn pÄ 0-12 Är

Priser fra 149 kr.

22. juli 2016

CC79

Millamoar skriver:

Hej alle ��

Jeg har en sÞn pÄ 5 og for kort tid siden besluttede vi os sÄ for at prÞve at blive gravide igen.

Jeg havde ÊglÞsning den 11., og allerede i dag, altsÄ 3 dage efter, har jeg haft murren i underlivet og stik og "trykken". Der er bare det at min mens altid er prÊcis og har altid haft en cyklus pÄ prÊcis 30 dage.

Kan det allerede vÊre symptomer pÄ graviditet eller er det mÄske bare noget helt andet? ��

Det kan det sagtens resultere i vil jeg sige.

Jeg har selv oplevet de symptomer i 3 ud af mine 5 graviditeter. Det er faktisk startet op dagen efter, men har sĂ„ ogsĂ„ altid ramt ĂŠglĂžsningen, sĂ„ plejer at kalde det for "befrugtningssmerter". AltsĂ„ man er ikke gravid endnu jo, men kroppen er igang med at prĂžve at blive det. Ægget skal jo vandre efter befrugtningen og i den tid det tager murrer og vĂŠrker det har jeg oplevet og hvis det sĂ„ sĂŠtter sig fast er jeg som regel vĂ„gnet op med en meget stĂŠrk "graviditetskvalme/fornemmelse". To af gangene endda med voldsomme kramper i underlivet.

DernĂŠst har det murret og vĂŠrket on/off samt haft diverse smerter, niv og jag nederst ved lysken indtil testdag. Hvis graviditeten ikke er blevet til noget fordi ĂŠgget enten ikke har sat sig fast eller mĂ„ske blevet afstĂždt, er symptomerne pludseligt ophĂžrt et par dage fĂžr testdag og sĂ„ var det det. Men er de blevet ved i tilbagevendende  grad har jeg haft en ide om at jeg mĂ„ske var heldig at vĂŠre blevet gravid.

SÄ der er der en reel mulighed for der er en proces igang der i bedste fald kan fÞre til en graviditet for dig. SÄ det er bare om at hÄbe og holde ventetiden ud. SÄ ja nogle gange kan man mÊrke nÊrmest alt hvad der foregÄr i kroppen og andre gange ingenting men man kan intet sikkert sige om det fÞr man kan teste for graviditet. Men man har jo altid lov at tro pÄ det lykkes sÊrligt nÄr man kan mÊrke kroppen arbejder pÄ hÞjtryk for at det skal lykkes.

Jeg ved ogsÄ nogen siger at man ikke kan mÊrke denne proces men jeg har prÞvet det sÄ mange gange nu at jeg ved det ikke er indbilding. Men ved ogsÄ at det kan briste eller bÊre og derfor kan det bÄde vÊre godt og skidt man fornemmer al den aktivitet for man bliver lidt mere skuffet end nÄr man ingenting har fornemmet. Man fÄr lidt skruet sig op til at det er sÄ tÊt pÄ at lykkes. Men det er jo stadig en sÄrbar proces hvor meget kan gÄ galt indtil Êgget fÄr sat sig fast i livmoderen.

Ønsker dig al mulig held og lykke med det og at det lykkes for jer snart.

Anmeld Citér

22. juli 2016

Debatpigen.

Millamoar skriver:

Hej alle ��

Êgget sÊtter sig fÞrst fast pÄ 8 dagen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

GĂ„ til forsiden

Gratis eksperthjĂŠlp

Det er gratis at sĂžge hjĂŠlp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.