Føler jeg drypper ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. juli 2016

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i uge 10+6. Har de sidste par dage følt at der løber væske ud forneden. Det virker ikke til at være udflåd, men heller ikke tis . 

Der er også lidt vådt i underbukserne

Nogen der har oplevet lignende? Jeg er rimelig bekymret 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2016

Mortil2drenge<3

Helt normalt at have lidt vandligt udflåd 

Anmeld Citér

14. juli 2016

Anonym trådstarter

Også konstant? 

Anmeld Citér

14. juli 2016

Mortil2drenge<3

Anonym skriver:

Også konstant? 

Ja jeg havde selv meget omkring de første 12 uger - det stoppede igen  og igen i slutningen af graviditeten var nogle gange helt i tvivl om vandet var gået 

Anmeld Citér

14. juli 2016

Anonym trådstarter

Årh så er jeg list mere rolig. 

Da jeg snakkede med vagtlæge , sagde han at han synes det lød mærkeligt og at jeg skulle kontakte egen læge imorgen, så bliver man endnu mere nervøs 

Anmeld Citér

14. juli 2016

Mortil2drenge<3

Anonym skriver:

Årh så er jeg list mere rolig. 

Da jeg snakkede med vagtlæge , sagde han at han synes det lød mærkeligt og at jeg skulle kontakte egen læge imorgen, så bliver man endnu mere nervøs 

Tror ikke du skal bekymre dig for mig lyder det normalt men synes da du skal kontakte lægen hvis det bekymre dig meget for ligesom at få bekræftet det er ok - så længe der ikke er blod er jeg sikker på det er ganske harmløst  

Anmeld Citér

14. juli 2016

ninibadini

Sådan havde jeg det også i de første mange måneder. Vildt irriterende. Jeg syntes det havde sådan en underlig lugt, som jeg fik kvalme af, så jeg skiftede konstant trusser. Det var helt tyndt vandigt. Tror ikke der er grund til at ringe til lægen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.