"Triste" dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
3 svar
2 synes godt om
14. juli 2016

Anonym trådstarter

Skriver lidt i håb om hører det er helt normalt som nybagt mor, har en søn på 3 måneder så, så ny er han trods ikk mere - men har bare nogle øv dage og aner ikke hvorfor mine følelser sidder helt ude på tøjet og har ondt i maven når jeg har de her dage og aner ikke hvad der gør at jeg får dem - okay har så tabt  en 500kr seddel idag men føler ikke det er det der påvirker mig, er altid glad når jeg er sammen med min søn og griner og smiler da også af mange ting. Er det stadig normalt at have de her rutchebane ture ? Er jeg normal ?  Kan det bare være træthed der spiller ind 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2016

Bshizzle

Anonym skriver:

Skriver lidt i håb om hører det er helt normalt som nybagt mor, har en søn på 3 måneder så, så ny er han trods ikk mere - men har bare nogle øv dage og aner ikke hvorfor mine følelser sidder helt ude på tøjet og har ondt i maven når jeg har de her dage og aner ikke hvad der gør at jeg får dem - okay har så tabt  en 500kr seddel idag men føler ikke det er det der påvirker mig, er altid glad når jeg er sammen med min søn og griner og smiler da også af mange ting. Er det stadig normalt at have de her rutchebane ture ? Er jeg normal ?  Kan det bare være træthed der spiller ind 

Det kan være ganske normalt 

Du skal lige vænne dig til at være Mor.. 

På 3 mdr sker der hver dag noget nyt og det kan sagtens være trætheden der spiller ind. 

Er du alene med ham eller? 

Bare om du osse får tid til at være alene engang imellem.. F.eks får slappet af, gøre noget for dig selv.. den slags. 

Prøv og tænke positivt på hverdagen. 

Og ØV med den 500 kr.. - Jeg har engang tabt 2500 kr 

Anmeld Citér

14. juli 2016

Øtter

Kære nybagte mor,

Det er helt normalt at have triste dage. Dit liv er blevet vendt helt på hovedet, siden du blev mor, og alt drejer sig om din baby. Trætheden spiller også en rolle, og du skal jo lige finde din plads i den nye rolle som mor.

At blive mor er nok den mest overvældende og livsomskiftende oplevelse man kan have.

Det bliver helt sikkert bedre. Få manden/kæresten/bedsteforældre til at passe din søn et par timer, så du kan få dig en middagslur, hvis du synes at du trænger.

Anmeld Citér

14. juli 2016

Mor til guldklumpen

Det er helt normalt. Jeg havde det på samme måde dengang. Og jeg havde så dårlig samvittighed og turde ikke sige det til ret mange. Men når man ikke får sin søvn, så sidder nerverne ekstra udenpå tøjet. Så mit råd er at prøv at få hvilet så meget du kan, og så må alt andet vente udover den lille selvfølgelig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.