Nogen der har prøvet det ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. juli 2016

Anonym trådstarter

Fik lagt æg op i sidste uge. Har været på arbejde i 3 dage. De 2 af dagene har jeg fået øm bækken og lidt ondt i nederste del af ryggen ude ved en specifik borger. Er det tegn på at jeg overbelaster mig selv? Fik af vide på klikkenes at jeg maks på løfte 10 kg af gangen? Bliver selvfølgelig lidt nervøs, vil jo helst ikke forværre mine chancer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2016

CR

Anonym skriver:

Fik lagt æg op i sidste uge. Har været på arbejde i 3 dage. De 2 af dagene har jeg fået øm bækken og lidt ondt i nederste del af ryggen ude ved en specifik borger. Er det tegn på at jeg overbelaster mig selv? Fik af vide på klikkenes at jeg maks på løfte 10 kg af gangen? Bliver selvfølgelig lidt nervøs, vil jo helst ikke forværre mine chancer?

Du skal passe på dig selv, hvis kroppen giver tegn på det.

Men man kan blive meget øm i hele underlivet og lænden hvis man enten får crinone eller lutinus.

Anmeld Citér

14. juli 2016

Anonym trådstarter

CR skriver:

Du skal passe på dig selv, hvis kroppen giver tegn på det.

Men man kan blive meget øm i hele underlivet og lænden hvis man enten får crinone eller lutinus.

Ja jeg mærker bivirkninger fra crinone nogengange, men det føles slet ikke som det jeg har mærket på jobbet. Jeg bruger min paragraf 56 nu, jeg tør ikke tage chancen. Desværre er min chef ikke ligefrem begejstret for min sygemelding da folk holder ferie og de har svært ved at dække min vagt, det giver mig bare ekstremt dårlig samvittighed 

Anmeld Citér

14. juli 2016

CR

Anonym skriver:

Ja jeg mærker bivirkninger fra crinone nogengange, men det føles slet ikke som det jeg har mærket på jobbet. Jeg bruger min paragraf 56 nu, jeg tør ikke tage chancen. Desværre er min chef ikke ligefrem begejstret for min sygemelding da folk holder ferie og de har svært ved at dække min vagt, det giver mig bare ekstremt dårlig samvittighed 

Det kan jeg godt forstå. Du bliver nødt til at passe på dig selv. Det nytter ikke noget at spilde en behandling ved at ødelægge det ved at være for hård

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.