Hej herinde 
Vi står lidt i en øv-situation. Vi har forsøgt at blive gravide i et år nu, og har kun fanget 1 graviditet som så desværre sad uden for livmoderen. Jeg har overvejet tanken om at gå undersøgt mine æggeledere pga en tidligere eks kæreste, som lige "glemte" at fortælle mig at han var utro og derfor smittede mig med klamydia... Og det opdagede jeg først 8 måneder senere.. Så frygter sådan at mine æggeledere har taget skade + at jeg har haft en sprængt blindtarm med betændelse i bughulen, og det læste jeg et sted at det også kan skade æggelederen 
kan man "bare" gå til læge og spørge ang en undersøgelse af æggelederne?
Vi er i forvejen på venteliste til pgd behandling, grundet en gen-fejl som et drengebarn vil have 25 % chance for at arve. Men vi har lavet en plan at forsøge normal graviditet (med klinisk genetisk afdeling i ryggen) mhp moderkage biopsi osv, hvis dette skulle ske. Men der har vi bare en ventetid på to år, og har ikke engang været til samtale endnu 
Men vil gerne hører om nogen har prøvet at få undersøgt æggeledere? Og kan man egentlig gøre noget ved det, hvis de er skadet?
Anmeld
Citér