Vi ber til at have ramt Ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. juli 2016

signe Ulrich Johansen

Godt skrevet
0

Jeg har så en uge til TD, og håber vikrelig den er der, denne her gang laugh Havde en SA d. 20/4 og havde så en meget mærkelig mens i maj men en normal d. 20 juni og har efterfølgende brugt ÆL test og fandt ud af at jeg havde ÆL d. 7/7 om morgen med positiv test. Vi sexede  d. 3/7, og sent omkring midnat d. 6/7 men ikke den 7/7, da vores dreng havde det skidt og  derfor lå hos os den nat. Efterfølgede gjorde vi det 9/7 tidligt morgen. Jeg tog en ÆL test d. 7/7 igen om eftermiddagen og der var den stadigvæk ligeså positiv men om morgen 8/7 var den ikke positiv. Chance for vi har ramt ægløsningen er nok lav når vi ikke sexede det d. 7/7 men håber virkelig og tror på det.

Nogle af jer der hellere ikke har gjort det på dagen men alligevel blev gravid? 

Åhh jeg håber bare snart der er gevindst så vores dreng kan få sig en lillebrøster 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2016

Troldemommi

signe Ulrich Johansen skriver:

Godt skrevet
0

Jeg har så en uge til TD, og håber vikrelig den er der, denne her gang laugh Havde en SA d. 20/4 og havde så en meget mærkelig mens i maj men en normal d. 20 juni og har efterfølgende brugt ÆL test og fandt ud af at jeg havde ÆL d. 7/7 om morgen med positiv test. Vi sexede  d. 3/7, og sent omkring midnat d. 6/7 men ikke den 7/7, da vores dreng havde det skidt og  derfor lå hos os den nat. Efterfølgede gjorde vi det 9/7 tidligt morgen. Jeg tog en ÆL test d. 7/7 igen om eftermiddagen og der var den stadigvæk ligeså positiv men om morgen 8/7 var den ikke positiv. Chance for vi har ramt ægløsningen er nok lav når vi ikke sexede det d. 7/7 men håber virkelig og tror på det.

Åhh jeg håber bare snart der er gevindst så vores dreng kan få sig en lillebrøster 

Held og lykke 

Anmeld Citér

19. juli 2016

CR

signe Ulrich Johansen skriver:

Godt skrevet
0

Sæden gemmer sig jo i kroppen  op til flere dage, så jeg vil sige at chancerne for at det fra d. 6. Har virket rigtig godt.

Jeg blev insemineret en mandag og der kunne de se at ægget ikke helt var klar, så jeg havde det først om tirsdagen, men blev gravid på det

Anmeld Citér

19. juli 2016

MissMoon

Held og lykke .

havde selv en sa 29 april. Blev gravid igen 14 dage senere og er nu gravid på 12 uge  

Anmeld Citér

20. juli 2016

HeidiMarie

Husk på at fra æl testen er positiv, betyder det at du har æl 12-36 timer efter. Hvor så ægget er "åben" i 12-24 timer, så tænker i har gode chancer 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.