Har du haft nyresten/grus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.101 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. juli 2016

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg er så den heldige vinder af en omgang nyresten/grus og FUCK det gør ondt.

Jeg drikker alt hva jeg ka, og krydser finger for at de/det snart har passeret.

Har du prøvet at ha nyresten/grus, hvis ja, hvor længe gik der så inden du var på toppen igen? Vh stine

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2016

Lisbeth1985

StineW79 skriver:

Har du prøvet at ha nyresten/grus, hvis ja, hvor længe gik der så inden du var på toppen igen? Vh stine

Det har jeg,så jeg føler virkelig med dig (det gør SÅ ondt). Jeg havde kun en enkelt sten,som passerede af sig selv efter ca.12 timer (jeg har ikke haft problemer hverken før eller siden).

Rigtig god bedring!

Anmeld Citér

14. juli 2016

MissTas

StineW79 skriver:

Jeg har haft begge dele.. Både grus og lidt større sten og er kronisk stendanner. Så kender alt til det.. Er opereret 2 gange for nyresten og hold kæft hvor gør både nyresten og operation ondt. De gange jeg ikke er opereret er der gået en 2-3 uger ca. Stenene kunne jeg ikke selv komme af med og blev ved med at have ondt, derfor blev jeg opereret. 

Anmeld Citér

14. juli 2016

StineW79

Lisbeth1985 skriver:

Det har jeg,så jeg føler virkelig med dig (det gør SÅ ondt). Jeg havde kun en enkelt sten,som passerede af sig selv efter ca.12 timer (jeg har ikke haft problemer hverken før eller siden).

Rigtig god bedring!

Ja det gør seriøst mere ondt end at føde og mit højre ben er nærmest følsesløs ned til knæet.

fik morfin ved lægen i går, så jeg sov nogenlunde i nat, men nu begynder det at blusse op igen�� Vh stine

Anmeld Citér

14. juli 2016

StineW79

MissTas skriver:

Jeg har haft begge dele.. Både grus og lidt større sten og er kronisk stendanner. Så kender alt til det.. Er opereret 2 gange for nyresten og hold kæft hvor gør både nyresten og operation ondt. De gange jeg ikke er opereret er der gået en 2-3 uger ca. Stenene kunne jeg ikke selv komme af med og blev ved med at have ondt, derfor blev jeg opereret. 

Lægen sagde at jeg ku regne med at det ville tage op til 3 dage. 

Fik morfin ved lægevagten i går, men ih det blusser op igen �� Vh stine

Anmeld Citér

14. juli 2016

Lisbeth1985

StineW79 skriver:

Ja det gør seriøst mere ondt end at føde og mit højre ben er nærmest følsesløs ned til knæet.

fik morfin ved lægen i går, så jeg sov nogenlunde i nat, men nu begynder det at blusse op igen�� Vh stine

Ring til vagtlægen,så du kan få noget mere morfin! Ingen skal have så ondt! God bedring :-)

Anmeld Citér

14. juli 2016

Bshizzle

Har ikke selv haft det (heldigvis) men kender et par stykker der har haft det. 

Nogle er blevet opereret andre ikke.. 

De som er sluppet med en operation har gået med smerterne mellem 1 døgn og op til 4 uger. 

Jeg vil osse anbefale dig at få ringet til lægen, så du er smertedækket. 

Der er ik noget værre end at ligge med de smerter.. 

Anmeld Citér

14. juli 2016

Jegkiggerpåfugle

Jeg har ligesom Lisbeth oplevede en sten passere - dagen efter jeg havde født nummer 2 lå jeg og VRED mig i smerte på sofaen og skreg og græd (hvilket jeg overhovedet ikke gjorde under fødslen, fødsel i forhold til nyresten - a piece of cake) 

Anmeld Citér

15. juli 2016

StineW79

Lisbeth1985 skriver:

Ring til vagtlægen,så du kan få noget mere morfin! Ingen skal have så ondt! God bedring :-)

Har været bed lægen igen og få nogle stærker piller, så håber det er bedre i morgen! Vh stine

Anmeld Citér

15. juli 2016

StineW79

Bshizzle skriver:

Har ikke selv haft det (heldigvis) men kender et par stykker der har haft det. 

Nogle er blevet opereret andre ikke.. 

De som er sluppet med en operation har gået med smerterne mellem 1 døgn og op til 4 uger. 

Jeg vil osse anbefale dig at få ringet til lægen, så du er smertedækket. 

Der er ik noget værre end at ligge med de smerter.. 

Ska ha scannet nyre på torsdag og har været ved lægen igen i dag, for at få nogle stærker piller. 

Suk det er hårdt at blive "gammel" vh stine

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.