hcg tal ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
9 svar
1 synes godt om
13. juli 2016

Anonym trådstarter

Hej alle sammen 

jeg er idag 6+4 jeg skriver som anonym fordi vi ikke har offentlig gjort min graviditet endnu  

Imorgen får jeg at vide om mit hcg er steget eller faldet, jeg havde for 5 dage siden en lille smule brunligt/lyserød udflåde, med lidt pletblødning. min læge sagde at vi skulle måle mit hcg tal 3 gange i denne uge for at se hvor højt det var og om det stiger, eller falder. jeg fik igår svar på min første blodprøve og der var det på 13600 hcg. Jeg er så bange og nervøs for at det er falder, er der nogle der har prøvet pletblødning og brunligt udflåde uden en tabt graviditet? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2016

Lulu32

Tillykke med din graviditet 

Jeg blødte lidt i starten af min første graviditet. Alt var fint. Hun er snart 8 år 

Anmeld Citér

13. juli 2016

Anonym trådstarter

Lulu32 skriver:

Tillykke med din graviditet 

Jeg blødte lidt i starten af min første graviditet. Alt var fint. Hun er snart 8 år 

Mange tak!

Og tak for svar ! - jeg håber også bare det ikke er noget, men man er alligevel utrolig bange for svaret imorgen  

Anmeld Citér

13. juli 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Hej alle sammen 

jeg er idag 6+4 jeg skriver som anonym fordi vi ikke har offentlig gjort min graviditet endnu  

Imorgen får jeg at vide om mit hcg er steget eller faldet, jeg havde for 5 dage siden en lille smule brunligt/lyserød udflåde, med lidt pletblødning. min læge sagde at vi skulle måle mit hcg tal 3 gange i denne uge for at se hvor højt det var og om det stiger, eller falder. jeg fik igår svar på min første blodprøve og der var det på 13600 hcg. Jeg er så bange og nervøs for at det er falder, er der nogle der har prøvet pletblødning og brunligt udflåde uden en tabt graviditet? 

Jeg blødt med både nr. 1 og 2 uden at det havde nogen betydning. Dit hCG tal lyder også til at være helt normalt.

Mvh. M

Anmeld Citér

13. juli 2016

Kattha

Ja, blødte faktisk hver måned i første halvdel af graviditeten. Håber du får nogle gode resultater og alt er fint 

Anmeld Citér

14. juli 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej alle sammen 

Tak for svar alle sammen!

jeg har lige fået svar og det er steget til 22998 så det er bare perfekt 

Anmeld Citér

14. juli 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Tak for svar alle sammen!

jeg har lige fået svar og det er steget til 22998 så det er bare perfekt 

Fantastisk

Tillykke

Mvh. M

Anmeld Citér

14. juli 2016

Anonym trådstarter

Mo9ca skriver:

Fantastisk

Tillykke

Mvh. M

Mange tak! Så kan man slappe lidt af igen 

Anmeld Citér

14. juli 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Mange tak! Så kan man slappe lidt af igen 

Yes, kender det godt selv

Anmeld Citér

14. juli 2016

Baby2017

Anonym skriver:

Hej alle sammen 

Hejsa! 

Jeg havde i mandags7+1 en pletblødninger. Først friskt derefter brunligt udflåd. Jeg kontaktede lægen og fik taget blodprøve. jeg fik også rykket min ts til mandag aften istedet for igår da jeg var så nervøs. Da jeg var til scanning så vi det fineste lille hjerte slå og ingen tegn på blødning ud over lidt i livmoderhalsen som er ganske ufarligt. Jeg fik så taget blodprøve igen igår og fik svarene idag 73000 i Mandags og 96000 igår. Så alt er perfekt

Bløder heller ikke mere

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.