Menstruation og amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
10 svar
1 synes godt om
13. juli 2016

Anonym trådstarter

Vi vil gerne i gang med nr 2 og jeg går derfor og venter med længsel på min menstruation går i gang igen efter, at jeg har ammet vores dreng. Jeg er lige stoppet med at amme. 

Jeg vil gerne høre jer, der ikke fik menstruation, mens I ammede, hvor længe der gik, før I fik det igen??

Tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2016

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Min mens Kom en måneds tid efter jeg stoppede med at amme Stoppede da min søn var 8 måneder

Anmeld Citér

13. juli 2016

FrkC

Mit kom ca en måneds tid efter jeg stoppede med amning :) 

Anmeld Citér

13. juli 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Vi vil gerne i gang med nr 2 og jeg går derfor og venter med længsel på min menstruation går i gang igen efter, at jeg har ammet vores dreng. Jeg er lige stoppet med at amme. 

Jeg vil gerne høre jer, der ikke fik menstruation, mens I ammede, hvor længe der gik, før I fik det igen??

Tak 

Der gik nøjagtig 35 dage efter endt amning. Som svarer til min normale cyklus stoppede amning da vores datter var 9 mdr

Anmeld Citér

13. juli 2016

Christabelle

Der gik en måneds tid

Anmeld Citér

13. juli 2016

Mor til F

Jeg  stoppede  med  at  amme slut november 14 og  fik  min  mens midt  februar  15 - ca  2,5 måned  her.

Anmeld Citér

23. juli 2016

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar, så må jeg jo bare håbe, at jeg også er en af dem, der hurtigt får det igen 

Anmeld Citér

23. juli 2016

Lilott

Jeg stoppede med at amme da han var lidt over 10 måneder og fik først min mens igen 15 måneder efter fødsel - her havde jeg været en tur forbi lægen og fik p-piller i en enkelt måned for at fremprovokere min mens  

Anmeld Citér

24. juli 2016

Anonym trådstarter

Lilott skriver:

Jeg stoppede med at amme da han var lidt over 10 måneder og fik først min mens igen 15 måneder efter fødsel - her havde jeg været en tur forbi lægen og fik p-piller i en enkelt måned for at fremprovokere min mens  

Okay 'sjovt' at det er sådan noget, der skal til. Og derefter fik du regelmæssig menstruation? 

Anmeld Citér

26. juli 2016

Lilott

Anonym skriver:

Okay 'sjovt' at det er sådan noget, der skal til. Og derefter fik du regelmæssig menstruation? 

Ja Jeg tog p-piller i 3 uger og efter det var det som før jeg blev gravid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.