Så er det hvis på tide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.945 visninger
33 svar
0 synes godt om
29. september 2009

Klumpe-dumpe

at vi laver en billedetråd.

sys vi skal indføre en om ugen eller hver 2 uge at lavet det, så vi kan følge med i udviklingen på bebeserne, følge med i Camillas smukke mave... Og Trine jeg vil gerne se billeder frs dig også, om det er ugens bog, ugens Søren eller et smukt træ eller din dejlige og slt for skønne niece.  Bare indtil vi meget snart kan følge din mavsi

Her er mit foto

Malucca i sit nye træningstøj:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

oo

ak! jeg sidder her og hyler over, at blive inkluderet...det er tåbeligt, men bare sådan en af de dage. og ja, jeg skal tale med klinikken idag og sige, at jeg har testet negativt (igår), hvilket gør det hele så virkeligt på en underlig måde. nu venter jeg bare på den her menstruation kan nosse sig sammen til at komme i stort nok omfang til at jeg kan melde mig til behandling igen

Men her får du ugens billede fra mig: det er et skilt der står ude ved vejen ved vores hus, som der er nogen der har tegnet lidt på. ja og så er der en eller anden der er gokket lige ind i toppen, så den er blevet vippet, hvilket jeg ikke rigtig kan forstå hvordan kan lade sig gøre, men jeg har en teori om, at der er en fasan der har noget ondt i halefjeren

Anmeld

29. september 2009

Klumpe-dumpe

Tjuhl skriver:

ak! jeg sidder her og hyler over, at blive inkluderet...det er tåbeligt, men bare sådan en af de dage. og ja, jeg skal tale med klinikken idag og sige, at jeg har testet negativt (igår), hvilket gør det hele så virkeligt på en underlig måde. nu venter jeg bare på den her menstruation kan nosse sig sammen til at komme i stort nok omfang til at jeg kan melde mig til behandling igen

Men her får du ugens billede fra mig: det er et skilt der står ude ved vejen ved vores hus, som der er nogen der har tegnet lidt på. ja og så er der en eller anden der er gokket lige ind i toppen, så den er blevet vippet, hvilket jeg ikke rigtig kan forstå hvordan kan lade sig gøre, men jeg har en teori om, at der er en fasan der har noget ondt i halefjeren

Snøft, UNDSKYLD det er altså ikke meningen at jeg altid skal får dig til at hylde... Men selvf. skal du da være med.

Fnis, det er lidt godt det skilt... Hammm ja måske det er fasan der fik ondt i bagdelen af at sidde på det spidse skilt (oppe hvor mine forældre bor, er der en vej der hedder Kanalvej, gæt hvordan det skilt ser ud nu

Kæmpe krammer til dig Søde

Anmeld

29. september 2009

NaFe

Skøn skøn ide trine...og vor er malucca bare blevet en stor smuk pige...

Her er feluca så....det nye er at stå op af alle ting...

Anmeld

29. september 2009

Dictes mor

Hi hi, jeg har ikke lige flere billeder af maven fra den her uge, men så kan I få et af Molly fra tidligere efter hun havde skræmt livet af sin mor ved at løbe ud på en meget trafikeret vej.. Pyha... Som I kan se, så er hun ikke selv berørt at situationen, men hendes mor stortudede, fordi hun blev så bange...

Anmeld

29. september 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

at vi laver en billedetråd.

sys vi skal indføre en om ugen eller hver 2 uge at lavet det, så vi kan følge med i udviklingen på bebeserne, følge med i Camillas smukke mave... Og Trine jeg vil gerne se billeder frs dig også, om det er ugens bog, ugens Søren eller et smukt træ eller din dejlige og slt for skønne niece.  Bare indtil vi meget snart kan følge din mavsi

Her er mit foto

Malucca i sit nye træningstøj:

Hun er da bare hot i den træningstøj altså

Her er Emil fra sin gode side og sin dårlige side

Anmeld

29. september 2009

TbCp

Fin ide. Der kommer lige 3 stk. herfra.
De er fra i fredags hvor Liva var hjemme og hygge med mig og dagplejeungerne.

Anmeld

29. september 2009

Berg

Det var da en god ide, jeg vil også være med.

Anmeld

29. september 2009

Barbamama

HI hi... SÅ havde du gjort det  Jamen jeg smider da lige et billede ind selvom jeg har gjort det i min anden tråd  Og  så bliver jeg lige nødt til at sige at det bare er nogle lækre børn alle har!!!! Og hvor er det nogle søde rottehaler!!!!!!!!!!

Anmeld

29. september 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Rigtig god ideHer er et par af de nyeste af Alexander...og min gamle hund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.