Jeg er simpelthen så frustreret!
Min kæreste ryger, hvilket selvfølgelig er super ærgerligt specielt nu, hvor jeg er gravid. Han har højtidligt lovet, at han nok skal stoppe og tror også gerne selv han ønsker dette. Han har valgt, at det skal ske på hans fødselsdag i slutningen af august.
Sagen er bare den, at jeg har rigtig slem kvalme og lugten af tobaksrøg (og en masse andre ting) trigger min kvalme helt ustyrligt. Han ryger selvfølgelig kun udenfor, men han lugter simpelthen så stygt. Jeg kan til vores begges fortrydelse knapt være i rum med ham efter han har røget og slet ikke sove ved siden af ham. Jeg er begyndt at synes, at hele vores hjem lugter af røg (godt nok kun svagt, men stadig nok til, at jeg bliver dårlig).
Jeg føler virkelig, at jeg er ved at blive skør for lugten kan vel ikke smitte af så kraftigt, at jeg kan lugte det på sofaen bare han har siddet i den? Lufter ud hele tiden - føler mig som en tosse! Og han forstår det selvfølgelig slet ikke og bliver en anelse (læs: meget) knaven over min sarthed.
Jeg synes der er ulideligt lang tid til slutningen af august og det er lige før jeg bare får lyst til at flygte hjem til mine forældre for at blive fri for lugten.
Har I nogle ideer til at komme af med lugten eller måske nogle gode argumenter for at få ham til at stoppe noget før? 
Anmeld
Citér