Ægløsning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. juli 2016

24681012

Hejsa. Havde sidste dag af min mens idag! Og tog En ÆL-test for sjov. (Vedhæfter billede) 

den var selvf negativ. 

Mit spørgsmål - skal jeg vente nogle dage med at teste igen - eller skal jeg gøre det hver dag fra idag af - og se hvornår den bliver positiv?? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2016

MRS.Thomsen

Det kommer lidt an på hvor lang din cyklus er. Du kan forvente at din ÆL ligger 12-16 dage før din næste mens. Så hvis du ved sådan nogenlunde, hvornår du skal have mens igen, kan du jo tælle baglæns fra den dag, og begynde at teste omkring det tidspunkt. Det vil nok være lidt spild af test at begynde allerede nu med at teste. 

Jeg kan anbefale app'en Clue. Her indtaster du din mens og symptomer og den beregner hvornår din mest frugtbare periode er. Jo flere oplysninger den får, jo mere præcis bliver den. Den kan være et godt supplement til ÆL-testene. 

Læs evt. mere om ÆL her:  http://voresborn.dk/familie/hvornar-har-jeg-aeglosning

Good luck.

Anmeld Citér

12. juli 2016

Kløver

24681012 skriver:

Hejsa. Havde sidste dag af min mens idag! Og tog En ÆL-test for sjov. (Vedhæfter billede) 

den var selvf negativ. 

Mit spørgsmål - skal jeg vente nogle dage med at teste igen - eller skal jeg gøre det hver dag fra idag af - og se hvornår den bliver positiv?? 

Jeg ville starte ca 10 dage før forventet æl så fanger man den hvis den rykker sig  

Anmeld Citér

12. juli 2016

24681012

Men har hentet appen clue. Og kan kun vide hvor lang min sidste cyklus var - det er derfor jeg er i tvivl om hvornår efter mens jeg ca skal starte med at teste. 

Anmeld Citér

12. juli 2016

MissTas

MRS.Thomsen skriver:

Det kommer lidt an på hvor lang din cyklus er. Du kan forvente at din ÆL ligger 12-16 dage før din næste mens. Så hvis du ved sådan nogenlunde, hvornår du skal have mens igen, kan du jo tælle baglæns fra den dag, og begynde at teste omkring det tidspunkt. Det vil nok være lidt spild af test at begynde allerede nu med at teste. 

Jeg kan anbefale app'en Clue. Her indtaster du din mens og symptomer og den beregner hvornår din mest frugtbare periode er. Jo flere oplysninger den får, jo mere præcis bliver den. Den kan være et godt supplement til ÆL-testene. 

Læs evt. mere om ÆL her:  http://voresborn.dk/familie/hvornar-har-jeg-aeglosning

Good luck.

Ville starte ca. 7 dage efter afsluttet mens, så burde du ku fange æl

Anmeld Citér

12. juli 2016

24681012

MissTas skriver:

Ville starte ca. 7 dage efter afsluttet mens, så burde du ku fange æl

Super!!! Rigtig mange tak 

Anmeld Citér

12. juli 2016

MissTas

24681012 skriver:

Super!!! Rigtig mange tak 

Velbekomme og held og lykke med projekt baby 

Anmeld Citér

12. juli 2016

24681012

MissTas skriver:

Velbekomme og held og lykke med projekt baby 

tusinde mange tak. :-) det hele er så nyt - derfor jeg spørger 

Anmeld Citér

14. juli 2016

Bech19

Jeg burde have ægløsning på mandag (så er det 14 dage efter 1. dag i min sidste menstruation), og jeg prøvede at teste i morges. Dog fik jeg hverken 1 eller 2 strenger, men farven flød ud... Hvad betyder det mon? 

Anmeld Citér

17. juli 2016

Milalas

Bech19 skriver:

Jeg burde have ægløsning på mandag (så er det 14 dage efter 1. dag i min sidste menstruation), og jeg prøvede at teste i morges. Dog fik jeg hverken 1 eller 2 strenger, men farven flød ud... Hvad betyder det mon? 

Jeg har prøver to gange hvor farven flød ud og der fik jeg at vide at det var fordi der var en fejl, enten på pinden, "tisset forkert", pinden har ligger forkert eller andet. 

Prøv igen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.