Kan intet mærke!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

278 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juli 2016

Mor til F

Hej babybrugere �� 

Jeg  forventer min  mens imorgen  ( hvis jeg da ikke er  heldig at  være blevet  gravid ).

Jeg  har haft  lidt  ømhed  i lænden og lidt  udflåd (næsten vandigt og  hvidt) her  idag. Normalt er jeg  meget plaget  af smerter  op til  min mens - men  det  har  jeg ikke været denne  gang.

Min  mens  har varieret i  længde og styrke siden  jeg  fik min datter  for 2  år  siden.

Er der  andre der har  prøvet hverken at  have tegn på graviditet eller mens, dagen  før forventet  (test ) dag? 

Jeg  håber  virkelig at den  er der  denne gang - men  tør ikke håbe  noget  af  frygt for at blive skuffet igen  igen..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2016

MissTas

Mor til Freia <3 skriver:

Hej babybrugere �� 

Jeg  forventer min  mens imorgen  ( hvis jeg da ikke er  heldig at  være blevet  gravid ).

Jeg  har haft  lidt  ømhed  i lænden og lidt  udflåd (næsten vandigt og  hvidt) her  idag. Normalt er jeg  meget plaget  af smerter  op til  min mens - men  det  har  jeg ikke været denne  gang.

Min  mens  har varieret i  længde og styrke siden  jeg  fik min datter  for 2  år  siden.

Er der  andre der har  prøvet hverken at  have tegn på graviditet eller mens, dagen  før forventet  (test ) dag? 

Jeg  håber  virkelig at den  er der  denne gang - men  tør ikke håbe  noget  af  frygt for at blive skuffet igen  igen..

Har ikke selv oplevet det du beskriver, men ville da ta en test, så finder du jo ud af om du er gravid eller ej  held og lykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.