Hvordan????????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.517 visninger
11 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juli 2016

Anonym trådstarter

Hvordan kan man dyrke sex med sin partner, når der er problemer i forholdet? For mig hænger de her ting sammen og det er svært for mig at dyrke sex, når der er så mange ting der står i vejen (i mit hoved). 

Jeg har på fornemmelse at andre dyrker sex, selvom der er knas i forholdet. Er jeg forkert på den?

anonyme svar tilladt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Problemerne i forholdet bliver jo ikke mindre af, at man skaber en fysisk afstand eller er afvisende overfor sin partner.

Det kan tværtimod tage luften ud af ballonen, hvis man har et godt knald 

Anmeld Citér

12. juli 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hvordan kan man dyrke sex med sin partner, når der er problemer i forholdet? For mig hænger de her ting sammen og det er svært for mig at dyrke sex, når der er så mange ting der står i vejen (i mit hoved). 

Jeg har på fornemmelse at andre dyrker sex, selvom der er knas i forholdet. Er jeg forkert på den?

anonyme svar tilladt. 

For mig hænger sex med min mand, ikke altid sammen med om vores parforhold er på toppen eller ej.

Anmeld Citér

12. juli 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

anonyme svar tilladt. 

Det kommer jo nok meget an på hvorfor der er knas i forholdet ?

Anmeld Citér

12. juli 2016

Anonym trådstarter

EBK skriver:

Problemerne i forholdet bliver jo ikke mindre af, at man skaber en fysisk afstand eller er afvisende overfor sin partner.

Det kan tværtimod tage luften ud af ballonen, hvis man har et godt knald 

Ja, den har jeg hørt mange gange. derfor denne tråd.

Vi har desværre fået en kæmpe afstand imellem os

Anmeld Citér

12. juli 2016

Anonym trådstarter

Mom skriver:

For mig hænger sex med min mand, ikke altid sammen med om vores parforhold er på toppen eller ej.

Hvordan adskiller du de to ting?

Anmeld Citér

12. juli 2016

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Det kommer jo nok meget an på hvorfor der er knas i forholdet ?

Familieproblemer. Ikke noget som ikke kan fixes. Det har bare stået på for længe. 

Anmeld Citér

12. juli 2016

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Hvordan adskiller du de to ting?

Jeg kan sagtens have en fysisk lyst til sex, selvom vi er uvenner, eller der er knas. Dog vil jeg tro, at handlede det om, at jeg følte mig direkte dårligt behandlet, ville det nok nedsætte min sexlyst..

Anmeld Citér

12. juli 2016

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Familieproblemer. Ikke noget som ikke kan fixes. Det har bare stået på for længe. 

Familie problemer er jo mange ting, hos nogle er det en diskussion over opvasken og hos andre kan det være utroskab eller eller andre ting, så hvad der lige driller jeres familie er jo ikke nemt at vide. 

Anmeld Citér

12. juli 2016

Anonym

Hvis jeg er sur på min kæreste er sex da det sidste jeg tænker på. 

Nu har vi endnu ikke haft de store forholdskriser ,  men tror da ikke at nogen af  os er interesseret i at have sex hvis vi havde

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.