Flov over åreknuder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.042 visninger
5 svar
1 synes godt om
12. juli 2016

EmmaE

Hejsa!

Efter min fødsel har jeg oplevet en dalende lyst til sex, da jeg desværre er blevet ramt af åreknuder i tiden efter graviditeten. Er dette normalt? Og er der nogle gode råd fra kvinder/mødre i samme situation? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2016

alenemor42

Få dem fjernet?

Anmeld Citér

4. august 2016

NejaJ

Hej Emma. 

Jeg fik også åreknuder efter min gravitet, for snart 9 år siden. 

Men jeg har været på sygehuset og fået dem undersøgt, og lægen rådede mig til at vente med at få dem fjernet til at jeg vær færdig med at få børn.

De har stor chance for at vende tilbage ved næste graviditet.

Prøv at bruge støttestrømper(JEG VED GODT DET ER DET MEST USEXEDE!) - men det blev jeg rådt til da jeg var gravid og efterfølgende...

Nu generer det mig ikke, og venter til jeg engang er færdig med at få børn, og jeg har kun Lærke på snart 9

Hilsen Neja. 

Anmeld Citér

15. august 2016

EmmaE

Hej Neja,

Det er rart at høre, om nogle der er i samme situation, selv om det selvfølgelig er beklageligt, at du også har været plaget af dem

Jeg synes selv, at det med operation lyder som et ret seriøst indgreb, hvilket er grunden til, at jeg har været lidt afholdende.

Til gengæld lyder støttestrømperne som et virkelig godt alternativ!  Jeg har Googlet lidt rundt, og jeg kan forstå på denne side, at der er forskellige former for støttestrømper til åreknuder. Hvilken klasse fik du? 

Anmeld Citér

15. august 2016

"Anarkisten"

EmmaE skriver:

Hej Neja,

Det er rart at høre, om nogle der er i samme situation, selv om det selvfølgelig er beklageligt, at du også har været plaget af dem

Jeg synes selv, at det med operation lyder som et ret seriøst indgreb, hvilket er grunden til, at jeg har været lidt afholdende.

Til gengæld lyder støttestrømperne som et virkelig godt alternativ!  Jeg har Googlet lidt rundt, og jeg kan forstå på denne side, at der er forskellige former for støttestrømper til åreknuder. Hvilken klasse fik du? 

Jeg har dem også  Har så sent som idag skrevet til min læge for at få hende til at kigge på det. Mht støttestrømper, så er det klasse 1, du skal gå efter. Det er i hvert fald dem du kan købe uden at skulle have taget præcise mål og laver dem specielt.

Dem jeg bruger har jeg købt på apoteket og de er fantastiske. Det er et mærke der hedder MABS. De fåes i forskelligt materiale og forskellige farver. Det er knæstrømper og nogle af dem ligner en helt alm. nylonstrømpe  Prøv at spørge på dit apotek. De skal bruge dine mål. Smalleste sted om anklen, bredeste sted på læggen og så den skostørrelse. 

Anmeld Citér

25. august 2016

EmmaE

"Anarkisten" skriver:

Jeg har dem også  Har så sent som idag skrevet til min læge for at få hende til at kigge på det. Mht støttestrømper, så er det klasse 1, du skal gå efter. Det er i hvert fald dem du kan købe uden at skulle have taget præcise mål og laver dem specielt.

Dem jeg bruger har jeg købt på apoteket og de er fantastiske. Det er et mærke der hedder MABS. De fåes i forskelligt materiale og forskellige farver. Det er knæstrømper og nogle af dem ligner en helt alm. nylonstrømpe  Prøv at spørge på dit apotek. De skal bruge dine mål. Smalleste sted om anklen, bredeste sted på læggen og så den skostørrelse. 

Tak for dit input. 
Det vil jeg prøve at undersøge på apoteket :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.