han har ekstremt lyst min falder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
7 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. juli 2016

Anonym trådstarter

min mand har ekstremt meget lyst til at elske. Hvilket jo på en måde er dejligt.

Problemet er at min lyst forsvinder og bliver mindre og mindre.

Han kommer tit med bemærkninger som vil du sutte min pik. Eller er han på job får jeg en sms hvor der kan stå skal vi elske i aften.

Og de der spørgsmål fjerner min lyst. På trods af jeg måske har haft lyst det meste at dagen så falder den når beskeden kommer og når han så er hjemme fra job siger han gerne når jeg har spist så er jeg klar. Og der forsvinder lysten helt.

Har forklaret ham at jeg ikke gider alle de spørgsmål for det giver ikke lyst.

Nå havde bare brug for at få mine tanker ud.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2016

serinasmor

Anonym skriver:

min mand har ekstremt meget lyst til at elske. Hvilket jo på en måde er dejligt.

Han kommer tit med bemærkninger som vil du sutte min pik. Eller er han på job får jeg en sms hvor der kan stå skal vi elske i aften.

Og de der spørgsmål fjerner min lyst. På trods af jeg måske har haft lyst det meste at dagen så falder den når beskeden kommer og når han så er hjemme fra job siger han gerne når jeg har spist så er jeg klar. Og der forsvinder lysten helt.

Det der ville også dræbe min lyst!

Har fundet fortalt ham hvad der måske kunne virke i stedet? For måske er det den eneste forførelse han kan 

Anmeld Citér

12. juli 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

Det ville også helt 100 dræbe min lyst. Lige på stedet. 

Har du prøvet at fortælle ham hvad du evt ville have han gjorde i stedet? F.eks. for mig er en sms der siger "Ska' vi kneppe?" totalt turnoff. Hvorimod en sms hvor han beskriver hvad han vil gøre eller at han helt desperat trænger til mig, dét er totalt turnon. 

Måske noget lignende eller noget helt tredje ville virke bedre for dig?

Anmeld Citér

12. juli 2016

Anonym

Anonym skriver:

Sådan en kæreste har jeg også haft og lysten bliver dræbt. Hos mig dræbte den samtidig følelserne fuldstændig fordi det resulterede i at jeg afviste ham gang på gang. 

Det er da dejligt når lysten er så stor efter en hos sin partner. Men ens egen lyst forvandles automatisk til en pligt.  

Anmeld Citér

12. juli 2016

Anonym trådstarter

Fedt at vide der er andre som også syntes at det ikke tænder en. Gik og troede jeg var underlig.

Jeg har flere gange fortalt hvad jeg godt kan lide. Og så virker det måske 1-2 måneder og så går han tilbage til det andet. Og jeg hader de sms beskeder.

Anmeld Citér

12. juli 2016

Anonym

Anonym skriver:

Fedt at vide der er andre som også syntes at det ikke tænder en. Gik og troede jeg var underlig.

Jeg har flere gange fortalt hvad jeg godt kan lide. Og så virker det måske 1-2 måneder og så går han tilbage til det andet. Og jeg hader de sms beskeder.

Du er ikke underlig, men det er jo smag og behag. Jeg synes personligt at det er fedt, når jeg for de beskeder fra min mand

Anmeld Citér

12. juli 2016

serinasmor

Anonym skriver:

Hmm...  Jeg ville bare svare på beskeden så 

Hvis han tror det virker er det jo lige der han skal have at vide at det gør det modsatte ...  

Svar fx : det havde jeg lyst til -  men så sendte du denne besked og det var da en ren turn-off -  så det dræbte min lyst desværre 

Anmeld Citér

12. juli 2016

Abracadabra

Hvis der er humor og åbenhed i jeres forhold, kan du jo også prøve at give tilbage:

'Ja, jeg skal slikke din store stive pikkemand, til du græder af lyst, og så skal jeg ride dig til du skriger og kommer som en vulkan! Men først skal vi have fiskefrikadeller - gider du købe remoulade med hjem? Og også mere toiletpapir, ungerne har lidt diarré. Kys, kys.'

Prøv at svare sådan. Det vil formentlig minimum starte lidt debat hjemme hos jer... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.