Meget forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

284 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. juli 2016

ønskebarn_3

jeg har testet positivt fik så "mens" søndag den 10 juli, den stoppede så allerede igår 11 juli, har testet positiv igår og idag. Hvornår kan jeg regne med testene blir negative, tænker det en bio? Selvom min mens plejer at vare i 3-4 dage!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2016

serinasmor

ønskebarn_3 skriver:

jeg har testet positivt fik så "mens" søndag den 10 juli, den stoppede så allerede igår 11 juli, har testet positiv igår og idag. Hvornår kan jeg regne med testene blir negative, tænker det en bio? Selvom min mens plejer at vare i 3-4 dage!

Jamen det kan  du vel ikke nødvendigvis regne med at de gør...  Det kan bare have været en lille blødning uden betydning 

Mange som opdager graviditeten sent gør det netop pga blødning som de tror er mens 

Anmeld Citér

12. juli 2016

ønskebarn_3

Nej selvfølgelig ikk, men må se tiden an så. Men tror nu ikk der er noget, for syns bestemt ikk det var en lille blødning 

Anmeld Citér

12. juli 2016

MissTas

ønskebarn_3 skriver:

Nej selvfølgelig ikk, men må se tiden an så. Men tror nu ikk der er noget, for syns bestemt ikk det var en lille blødning 

Hcg kan sagtens være i kroppen i flere uger. Men når ikke du har været længere henne, så burde den vel blive negativ indenfor en uges tid hvis du har aborteret. Så ville holde lidt øje den næste uges tid 

Anmeld Citér

12. juli 2016

ønskebarn_3

MissTas skriver:

Hcg kan sagtens være i kroppen i flere uger. Men når ikke du har været længere henne, så burde den vel blive negativ indenfor en uges tid hvis du har aborteret. Så ville holde lidt øje den næste uges tid 

Præcis, for har først forventet mens imorgen, men må lige se tiden an om de ikk blir svagere eller negativ 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.