Smerter ved sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.062 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. juli 2016

pb2017

Som overskriften antyder, så får jeg smerter når vi har sex. Det er dybe smerter, når han "støder". Det har førhen kun været lokaliseret i venstre side, hvor jeg har haft cyster, men er nu rykket til højre side. Det er igennem hele cyklus, og stort set ved alle stillinger. Det er begyndt at gøre så ondt, at jeg trækker mig væk fra ham under sex  

Er der nogen som har det på samme måde? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2016

moar34

pb2016 skriver:

Som overskriften antyder, så får jeg smerter når vi har sex. Det er dybe smerter, når han "støder". Det har førhen kun været lokaliseret i venstre side, hvor jeg har haft cyster, men er nu rykket til højre side. Det er igennem hele cyklus, og stort set ved alle stillinger. Det er begyndt at gøre så ondt, at jeg trækker mig væk fra ham under sex  

Er der nogen som har det på samme måde? 

Føles det som stød når du får smerter. ? 

Anmeld Citér

11. juli 2016

Iby1210

Har også smerter ved samleje.. Det er fordi jeg blev syet for meget ved første fødsel  jeg skal på op i september for at få det "rettet" lidt. Måske skal du prøve at kontakte din læge for at få en henvisning til gynækolog? 

Anmeld Citér

12. juli 2016

Kattha

Jeg har også cyster, og ondt ved samleje ofte. Altså sådan at min kæreste ikke skal presse sig helt op i de fleste stillinger, for så er jeg nærmest i gang med at flygte, så ondt kan det gøre. Men tænkte det især har noget at gøre med hans størrelse, synes ikke jeg har haft problemer før, med mænd der var mindre udrustede. Vi har prøvet at tilpasse os og finde gode stillinger, og han er opmærksom på det. Men ved ikke om det også skyldes cyster.. håber måske din læge/gynækolog kan hjælpe hvis det er meget slemt.

Anmeld Citér

12. juli 2016

pb2017

moar34 skriver:

Føles det som stød når du får smerter. ? 

Det kan man vel godt kalde det, det er ikke en konstant smerte, men kun når han kommer dybt op ved at "støde". Og så er jeg lidt øm i underlivet efterfølgende, som om at det murre lidt. 

Anmeld Citér

12. juli 2016

moar34

pb2016 skriver:

Det kan man vel godt kalde det, det er ikke en konstant smerte, men kun når han kommer dybt op ved at "støde". Og så er jeg lidt øm i underlivet efterfølgende, som om at det murre lidt. 

Okay nu ved jeg ikke om du har spiral men da jeg havde min da havde så mange smerter fordi han ramte den tror jeg og det gav stød helt nede i benene og lårene. Så måske han rammer nogle nerver hos dig. ? 

Anmeld Citér

12. juli 2016

pb2017

Iby1210 skriver:

Har også smerter ved samleje.. Det er fordi jeg blev syet for meget ved første fødsel  jeg skal på op i september for at få det "rettet" lidt. Måske skal du prøve at kontakte din læge for at få en henvisning til gynækolog? 

Har nævnt for både min læge og en gynækolog af flere omgange, hvor jeg har været til ultralyd pga cyster. De har ikke rigtig taget sig af det 

Åh øv! Håber de får det "rettet" 

Anmeld Citér

12. juli 2016

pb2017

Kattha skriver:

Jeg har også cyster, og ondt ved samleje ofte. Altså sådan at min kæreste ikke skal presse sig helt op i de fleste stillinger, for så er jeg nærmest i gang med at flygte, så ondt kan det gøre. Men tænkte det især har noget at gøre med hans størrelse, synes ikke jeg har haft problemer før, med mænd der var mindre udrustede. Vi har prøvet at tilpasse os og finde gode stillinger, og han er opmærksom på det. Men ved ikke om det også skyldes cyster.. håber måske din læge/gynækolog kan hjælpe hvis det er meget slemt.

Jeg har også haft smerter efter at cysterne er forsvundet, og nu er smerterne også kommet i højre side hvorimod det før kun var i venstre 

Vi har været sammen i 8 år, og det er først indenfor det seneste år ca, at jeg er begyndt at få smerter  

Øv, men håber i har fundet nogle gode og sjove stillinger så 

Anmeld Citér

12. juli 2016

pb2017

moar34 skriver:

Okay nu ved jeg ikke om du har spiral men da jeg havde min da havde så mange smerter fordi han ramte den tror jeg og det gav stød helt nede i benene og lårene. Så måske han rammer nogle nerver hos dig. ? 

Smerterne startede faktisk da jeg havde fået en kobberspiral, men fik taget den ud i efteråret. Imens jeg havde spiral, vidste jeg at det var pga den, at jeg havde smerter, men efterfølgende er smerterne blevet værre  

Ved ikke om det kan være nerver han rammer, da smerterne først var lokaliseret i venstre side og nu er i begge sider 

Anmeld Citér

12. juli 2016

Pianisten

Har kun prøvet det enkelte gange, heldigvis. De fleste af de få gange var pga min kobberspiral - havde aldrig problemer med den til hverdag, men i enkelte stillinger kunne jeg mærke den hvis han stødte for dybt (men det kunne han som regel også selv mærke pga trådene, så det var en lose-lose situation ). En enkelt gang har jeg prøvet at få massive smerter i underlivet under samleje, som jeg ikke rigtig kunne lokalisere, så måtte akut ringe til vagtlægen. Blev jo dæleme undersøgt for alt fra forstoppelse til blindtarmsbetændelse, og det viste sig så også at det var en cyste der var sprunget  Det var ikke rart!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.