Hængepotte - må jeg se jeres?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.089 visninger
10 svar
10 synes godt om
11. juli 2016

Mamalou

Hejsa

Jeg har købt to hængepotter i dag, men er ikke helt sikker på hvordan de skal hænge. Må jeg se jeres? 

Vh. Louise

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2016

2babygirls

Hejsa

Jeg har købt to hængepotter i dag, men er ikke helt sikker på hvordan de skal hænge. Må jeg se jeres? 

Vh. Louise

Jeg har en fra ikea. Har købt en kæde på mit arbejde til den. Har ikke lige andre billeder på min telefon!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. juli 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår

Min hjemmegjorte  

Vil gerne lave et par stykker mere.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. juli 2016

Becks

Mamalou skriver:

Hejsa

Vh. Louise

Jeg fik det til hængepatter! 

Tænkte lige, at det var da mærkeligt at ville se andres babser, hahahahah 

Anmeld Citér

12. juli 2016

Mamalou

2babygirls skriver:

Jeg har en fra ikea. Har købt en kæde på mit arbejde til den. Har ikke lige andre billeder på min telefon!

Det ser rigtig godt ud! Tak. 

Anmeld Citér

12. juli 2016

Mamalou

AnjaHM skriver:

Min hjemmegjorte  

Vil gerne lave et par stykker mere.

Den er fin! Min svigermor laver dem også selv, men jeg har godt nok betalt for mine. Det er så hyggeligt med blomster! Tak for deling

Anmeld Citér

12. juli 2016

Mamalou

Becks skriver:

Ha ha ordbogen koorigerede først ordet til hængepatter, hvilket jeg heldigvis opdagede inden jeg oprettede opslaget Min kæreste og jeg grinede meget af det

Anmeld Citér

12. juli 2016

Englehår

Profilbillede for Englehår
Mamalou skriver:

Den er fin! Min svigermor laver dem også selv, men jeg har godt nok betalt for mine. Det er så hyggeligt med blomster! Tak for deling

Velbekomme  

Ville gerne lære at lave nogen der så ud af lidt mere - men det her var hvad tålmodigheden og evnerne rakte til i denne omgang  

Hvilke planter vil du putte i? Jeg vil så gerne finde en "perler på snor" men de er ikke til at opdrive synes jeg  

Anmeld Citér

13. juli 2016

Mamalou

AnjaHM skriver:

Velbekomme  

Ville gerne lære at lave nogen der så ud af lidt mere - men det her var hvad tålmodigheden og evnerne rakte til i denne omgang  

Hvilke planter vil du putte i? Jeg vil så gerne finde en "perler på snor" men de er ikke til at opdrive synes jeg  

Jeg vil gerne have en plante der "hænger", lidt a la perler på snor. Måske en blomst der fylder lidt mere, hvis det giver mening? Jeg har ikke forstand på navne på blomster - eller blomster i det hele taget Jeg vil gerne hænge et billede op når de er kommet op med blomster i, hvis det har interesse?

Anmeld Citér

13. juli 2016

Aristocats

Becks skriver:

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.