9 dage over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

231 visninger
0 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. juli 2016

Anonym trådstarter

Var denne kategori som passede bedst men vi er ikke igang med PB

jeg har været sterilliseret men tilbage i vinter gik jeg over tid, fik en ultra svag test, dernede en tydeligere test, og derefter ultra svag test med nogle dage imellem og til sidst negativ hjemme og ved lægen og derefter på dag 58 en utrolig voldsom mens, hvor jeg styrtblødte, 1.5 døgns tid for at stilne af og derefter forsvinde. 

Tænkte selv det var en bio og har derfor valgt jeg ville på p-piller bare i tilfælde af det nu var det. Jeg går nu og afventer mens, da pillerne først kom 2 dage efter min sidste mens startede og jeg skal starte på mens 1 dag. Min cyklus er normalt 42 dage, men nu står jeg så på dag 51 uden skyggen af mens :0 9 dage over tid, tog en test for knap 1 uge siden som var negativ, og har nu købt en ny test jeg kan tage i aften. Er frustreret for en graviditet er ikkelige meningen men nok mere over manglen på at vide besked. Hvorfor kommer den dumme mens ikke bare så jeg kan få startet de piller. Virkelig irriterende bare at gå og vente. Hvordan finder man overhovedet ud af om man er en af de procenter hvor sterilisationen ikke har virket  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.