Hjælp til test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2016

Beti89

Maalene skriver:

Tusind tak 

Jahh, det er så fantastisk - håber vare det er et lille hjerte der banker derinde, skal til scanning her den 21.  Prøver I at få en lille? 

Ja det gør vi.  Jeg mener det var dig jeg skrev med i et af mine oplæg om at være skruk, hvis ikke jeg tager helt fejl   hehe. Vi vil også SÅ gerne være gravide! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2016

Maalene

Beti89 skriver:

Ja det gør vi.  Jeg mener det var dig jeg skrev med i et af mine oplæg om at være skruk, hvis ikke jeg tager helt fejl   hehe. Vi vil også SÅ gerne være gravide! 

Det kan sagtens passe 

Ej, vi har virkelig også været ualmindelig heldige - den var der allerede i 2. forsøg  

Håber snart det lykkes for jer 

Anmeld Citér

12. juli 2016

Beti89

Maalene skriver:

Det kan sagtens passe 

Ej, vi har virkelig også været ualmindelig heldige - den var der allerede i 2. forsøg  

Håber snart det lykkes for jer 

Ja det må man sige i er  håber scanningen viser et fint lille hjerte der banker 

Jeg bliver allerede nervøs for om der nu er noget galt selvom vi kun skal til at forsøge i 3. Cyklus og det jo er helt normalt der kan gå ret lang tid   men jeg havde så også normal mens. Den første måned men den var så forsinket til 43 dage denne gang så jeg ved ikke om jeg burde gå til læge eller give det lidt længere tid for min krop at finde sig selv efter p-piller el hva  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.