blødning 7+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
12 svar
3 synes godt om
11. juli 2016

Baby2017

Hejsa..

Jeg har her til morgen da jeg tørrede mig opdaget en smule frisk blod.. Nu er jeg mega bange da man hører mange desværre har oplevet sa. Jeg har lidt smerter i underlivet, men er ikke sikker om det er ligament smerter... Nogle der har oplevet det og det var ingenting? Er virkelig nervøs..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2016

Diosa85

Baby2017 skriver:

Hejsa..

Jeg har her til morgen da jeg tørrede mig opdaget en smule frisk blod.. Nu er jeg mega bange da man hører mange desværre har oplevet sa. Jeg har lidt smerter i underlivet, men er ikke sikker om det er ligament smerter... Nogle der har oplevet det og det var ingenting? Er virkelig nervøs..

Jeg pletblødte i uge 6 og uge 8 da jeg var gravid og jeg har en helt frisk og rask dreng på knap et år. Så det betyder nødvendigvis ikke sa :-) 

Så længe du ikke bløder kraftigt som mens eller kraftige smerter skal du ikk være bekymret :-)

Anmeld Citér

11. juli 2016

MissTas

Baby2017 skriver:

Hejsa..

Blødning betyder ikke være tegn på SA. Ved min første graviditet blødte jeg jævnligt både tidligt og sent, men min datter havde det godt og er i dag 4,5 år så længe du ikke bløder kraftigt ala menstruation og har smerter, som i mere end bare milde mens lign smerter, så ville jeg ta det roligt krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

11. juli 2016

Maalene

Jeg blødte også en lille smule omkring uge 6-7 med min datter - og alt gik heldigvis som det skulle 

Så længe blødningen ikke fortsætter og du ikke får mere ondt, så tror jeg ikke du skal være bekymret - men ved hvor svært det er 

Håber alt er, som det skal være 

Anmeld Citér

11. juli 2016

Baby2017

Tak for svar.. Jeg ringede til lægen som også mente det kunne være meget normalt. De vil så tage blodprøver i dag og onsdag.. Tænker det er hcg tallene. Jeg havde håbet de lige ville scanne mig, men nej. Så tænker at rykke den ts scanning jeg har bestilt til på onsdag til i dag i stedet så jeg kan få ro på

Anmeld Citér

11. juli 2016

Maalene

Baby2017 skriver:

Tak for svar.. Jeg ringede til lægen som også mente det kunne være meget normalt. De vil så tage blodprøver i dag og onsdag.. Tænker det er hcg tallene. Jeg havde håbet de lige ville scanne mig, men nej. Så tænker at rykke den ts scanning jeg har bestilt til på onsdag til i dag i stedet så jeg kan få ro på

Kan godt forstå dig - man vil gerne have vished hurtigst muligt, og nu burde man også kunne se hjerteblink - krydser alt hvad jeg kan for dig og ønsker dig det bedste 

Anmeld Citér

11. juli 2016

MissTas

Baby2017 skriver:

Held og lykke! Du må lige skrive en opdatering når du ved mere 

Anmeld Citér

11. juli 2016

Baby2017

Maalene skriver:

Kan godt forstå dig - man vil gerne have vished hurtigst muligt, og nu burde man også kunne se hjerteblink - krydser alt hvad jeg kan for dig og ønsker dig det bedste 

Mange tak

Det er virkelig bare så svært for man tror med det samme det værste. Kan måske få en tid senere i dag, det håber jeg virkelig

Anmeld Citér

11. juli 2016

Baby2017

MissTas skriver:

Held og lykke! Du må lige skrive en opdatering når du ved mere 

Det skal jeg nok

Anmeld Citér

11. juli 2016

Maalene

Baby2017 skriver:

Mange tak

Det er virkelig bare så svært for man tror med det samme det værste. Kan måske få en tid senere i dag, det håber jeg virkelig

Kan virkelig godt huske følelsen, og ventetiden er uendelig og helt forfærdelig - håber på du opdaterer med godt nyt senere i dag 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.