Klip i fingeren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
3 svar
1 synes godt om
10. juli 2016

"Anarkisten"

Lillebror har klippet sig i fingeren og det blødte ret meget. Fik ikke rigtig set så meget på det, for havde travlt med at sætte plaster på. Kigger til det når han står op fra middagslur, men mon sådan et klip skal kigges på af en læge? Kan men overhovedet sy i sådan en lille pegefinger og gør man det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2016

serinasmor

"Anarkisten" skriver:

Lillebror har klippet sig i fingeren og det blødte ret meget. Fik ikke rigtig set så meget på det, for havde travlt med at sætte plaster på. Kigger til det når han står op fra middagslur, men mon sådan et klip skal kigges på af en læge? Kan men overhovedet sy i sådan en lille pegefinger og gør man det?

Hvis det er holdt op med at bløde skal det vel ikke syes? 

Anmeld Citér

10. juli 2016

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg ville nok lige se hvor dybt eller hvor bredt det er. Hvis du kan se det ikke er så dybt og du selv kan lappe det sammen tæt så det heler fint, så ville jeg ikke. 

Men måske det skal limes. Kommer igen an på hvordan det ser ud. Et klip kan være 1 mm dyb og være hurtigt om at hele, men det kan også være anderledes. 

Anmeld Citér

10. juli 2016

"Anarkisten"

Skiftede plaster her til aften og det så fint ud. Begyndte at bløde lidt igen da jeg tog plastret af, men fik det lappet sammen med et nyt plaster. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.