Positiv-hvor langt henne ved en blastocyst? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2016

Debatpigen.

Mille:) skriver:

Fik i tirsdags d. 5 juli en flot donor blastocyst lagt tilbage som var igang med at komme ud af skallen... Lægen mente den forhåbentlig ville sætte sig fast allerede dagen efter 

Har ikke fået ægløsningssprøjte da jeg har fået østradiol siden første dag i mens og taget crinone siden jeg var på dag 12 i cyklussen...

har siden oplægningen haft murren i underlivet, lidt ømme bryster og lettere kvalme...

tog så her søndag morgen en test (kunne ikke lade være, selvom det er tidligt) og den viser positiv... 

Men hvordan tælles det så ved en blastocyst?

har hørt at ved opsættelse af en blastocyst er man på dag 2+5 dvs jeg i dag vil være 3+3...

for hvis jeg tæller fra første mens dag vil jeg kun være 3+0 i dag... Vores klinik har selvfølgelig ferielukket, og fik selvfølgelig ikke spurgt...

ved godt jeg har testet tidligt og det ikke er 100% sikkert den bliver hængende... Men efter 8 IUI'er, 5 ÆU uden tilbagelægning pga dårlige æg, så er dette donoræg det længste vi nogensinde er kommet 

Undskyld jeg skriver her.. men lige et sprøgmål. Jeg er i dag 3+0. Fik lagt æg op i tirsdags., mit sprøgsmål er så. Da du var 3+0 kunne du mærke ægget sætte sig fast? Eller lagde du mærke til pletblødning i crionen ?.. min er nemlig helt laksefaevet nu, og har en smule mens smerter

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2016

Mille:)

Debatpigen. skriver:

Undskyld jeg skriver her.. men lige et sprøgmål. Jeg er i dag 3+0. Fik lagt æg op i tirsdags., mit sprøgsmål er så. Da du var 3+0 kunne du mærke ægget sætte sig fast? Eller lagde du mærke til pletblødning i crionen ?.. min er nemlig helt laksefaevet nu, og har en smule mens smerter

Jeg kunne allerede et par dage efter oplægningen mærke en murren i underlivet samt lænden...

jeg har kun i dag hvor jeg er 5+0 haft lidt laksefarvet crinone creme og ved kl 19 blødte jeg også lidt... Så ved pt ikke engang om jeg er købt eller solgt

Anmeld Citér

21. juli 2016

Mortil2piger18

Jeg kunne allerede et par dage efter oplægningen mærke en murren i underlivet samt lænden...

jeg har kun i dag hvor jeg er 5+0 haft lidt laksefarvet crinone creme og ved kl 19 blødte jeg også lidt... Så ved pt ikke engang om jeg er købt eller solgt

Jeg har også haft lidt laksefarvet crinone her til aften og lidt svag farve i bindet, kan ikke helt vurdere om det er fra crinonen eller om det er blod 

Anmeld Citér

21. juli 2016

Kærlighedogkildevand skriver:

Jeg har også haft lidt laksefarvet crinone her til aften og lidt svag farve i bindet, kan ikke helt vurdere om det er fra crinonen eller om det er blod 

Krydser fingre for det ikke udvikler sig ved dig... Jeg vil ringe til lægen i morgen og høre om muligheden for at få taget en blodprøve og så en i næste uge for at få vished...

Anmeld Citér

21. juli 2016

Mortil2piger18

Krydser fingre for det ikke udvikler sig ved dig... Jeg vil ringe til lægen i morgen og høre om muligheden for at få taget en blodprøve og så en i næste uge for at få vished...

Jeg har fået en idag  hcg på 118. De tilbød ikke en ekstra men jeg ringer ned og brokker mig imorgen, jeg VIL ha en kontrol prøve på mandag!!!!! Ingen smerter og stadig ømme babser 

Anmeld Citér

22. juli 2016

Jeg har fået en idag  hcg på 118. De tilbød ikke en ekstra men jeg ringer ned og brokker mig imorgen, jeg VIL ha en kontrol prøve på mandag!!!!! Ingen smerter og stadig ømme babser 

118 er da vist et flot tal når du ikke er længere

men ja man går helt i panik når man har kæmpet så længe om at nå dette stadie... Jeg har heldigvis ikke blødt mere, men ringer til min læge og får en snak 

Anmeld Citér

22. juli 2016

Mortil2piger18

118 er da vist et flot tal når du ikke er længere

men ja man går helt i panik når man har kæmpet så længe om at nå dette stadie... Jeg har heldigvis ikke blødt mere, men ringer til min læge og får en snak 

Jeg synes bare ifølge tabellerne når jeg er 4+5 så ligger det i den nedre grænse og alle andres er vildt højt ift mit:/ jeg har heller ikke blødt mere heldigvis hvis ellers man ku kalde det blod. Og jeg har snakket med sygpl. Og hun har bestilt en blodprøve mandag og så skal jeg bare ringe til en anden læge. Så håber jeg godt nok den er steget :s

Anmeld Citér

22. juli 2016

Jeg synes bare ifølge tabellerne når jeg er 4+5 så ligger det i den nedre grænse og alle andres er vildt højt ift mit:/ jeg har heller ikke blødt mere heldigvis hvis ellers man ku kalde det blod. Og jeg har snakket med sygpl. Og hun har bestilt en blodprøve mandag og så skal jeg bare ringe til en anden læge. Så håber jeg godt nok den er steget :s

Jeg har været ved egen læge nu og hun kunne se svaret fra min blodprøve da jeg var 4+5... Den lå på 2644 men som hun sagde... Mange får høje tal og mange får lave tal... Bare den er positiv og at den udvikler sig...

så nu kan jeg bare gå og vente på svar fra dagens blodprøve hvor jeg er 5+1

Anmeld Citér

22. juli 2016

Flødebollen

Som jeg skrev i en tidl tråd til dig. Ingen graviditet er ens. Shit jeg er glad for at de ikke tog blodprøver på mig, selvom vores er lavet via IVF. Hvis du ikke bløder, er du stadig gravid. Så skrot op med de tabeller?! Du stresser dig selv så meget altså. 

Anmeld Citér

22. juli 2016

Mortil2piger18

Jeg har været ved egen læge nu og hun kunne se svaret fra min blodprøve da jeg var 4+5... Den lå på 2644 men som hun sagde... Mange får høje tal og mange får lave tal... Bare den er positiv og at den udvikler sig...

så nu kan jeg bare gå og vente på svar fra dagens blodprøve hvor jeg er 5+1

Jeg får stadig brune rester ud når jeg tørrer mig kan jeg se 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.