Ammepude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. juli 2016

Anonym trådstarter

Hvilken ammepude kan du anbefale? Tænker form og fyld. Smid også gerne et billede eller link 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2016

Karina84

Der findes sikkert nogle fantastiske nogen derude, men jeg brugte den faktisk mest de sidste måneder af graviditeten når jeg skulle sove 

Til nummer to brugte jeg den slet ikke.

Nu ammede jeg så heller ikke så meget, men jeg synes det var nemmere at bruge en pude og så ellers babydynen som støtte 

Anmeld Citér

10. juli 2016

Berta

Jeg har en med fossflake fyld. Den er rimelig fast og baby synker ikke nedad undervejs som jeg har prøvet med dem med kugler i. 

Jeg elsker min ammepude og kan slet ikke forestille mig at skulle undvære den.

Det er enormt vigtigt at man kan sidde godt og afslappet for man skal sidde der i mange mange timer i starten - og især i starten hvor baby er så lille at den ikke selv hjælper til / kan holde hovedet - så er det vigtigt med god støtte så man ikke skal holde baby med armen. 

Berta

Anmeld Citér

10. juli 2016

Anonym trådstarter

Berta skriver:

Jeg har en med fossflake fyld. Den er rimelig fast og baby synker ikke nedad undervejs som jeg har prøvet med dem med kugler i. 

Jeg elsker min ammepude og kan slet ikke forestille mig at skulle undvære den.

Det er enormt vigtigt at man kan sidde godt og afslappet for man skal sidde der i mange mange timer i starten - og især i starten hvor baby er så lille at den ikke selv hjælper til / kan holde hovedet - så er det vigtigt med god støtte så man ikke skal holde baby med armen. 

Berta

Er det sådan en V-formet en? Dem har jeg nemlig set på 

Anmeld Citér

10. juli 2016

Berta

Anonym skriver:

Er det sådan en V-formet en? Dem har jeg nemlig set på 

Ja - den er V formet. Men det er der mange (de fleste?) ammepuder der er. Og de kan have forskelligt fyld i. Bla fossflake eller krøyer kugler (du ved det der er inde i eks en sækkestol)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.