Så står den på bp i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.734 visninger
27 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. juli 2016

CR

Den står på bp i morgen  

Jeg har haft det så mærkeligt i kroppen efter iui.

Jeg har være træt med træt på. Har ømme bryster for det meste. Virkelig ondt ned i den nederste del af maven/underlivet og ud i hofterne, som om de bliver trukket fra hinanden. Min mave/tarme driller virkelig meget.  Og jeg er ikke begyndt at plet bløde endnu, som jeg ellers har gjort de andre gange når jeg har været i behandling 

Jeg har det i maven som når jeg har fået crinone. Men jeg danner nok progesteron så det ikke er nødvendigt med det.

Nogen der har haft det som jeg har det? Og det har været tegn på graviditet.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2016

Anonym

Keghavde det fuldstændigt ligesom du beskriver det - efter et iui forsøg og det vidste sig sørme at der var en lille spire i maven og den spire er nu lige fyldt 2 år!! 

Rigtig meget held og lykke med BP - tiden inden du får svar tager en MILLION år - sørg for at lave noget "spændende" hele tiden så dine tanker ikke kredser for meget om BP - jeg tog en uge til London og kom hjem og fik et positivt svar 

Anmeld Citér

10. juli 2016

CR

Anonym skriver:

Keghavde det fuldstændigt ligesom du beskriver det - efter et iui forsøg og det vidste sig sørme at der var en lille spire i maven og den spire er nu lige fyldt 2 år!! 

Rigtig meget held og lykke med BP - tiden inden du får svar tager en MILLION år - sørg for at lave noget "spændende" hele tiden så dine tanker ikke kredser for meget om BP - jeg tog en uge til London og kom hjem og fik et positivt svar 

Uhh nu er jeg mere sikker på den er der 

Jeg tror vist ikke jeg når London inden i morgen Men har haft en masse at se til de sidste dage, så i dag er det skønt med en afslapnings  dag 

Ihh jeg håber vi har samme symptomer. Jeg tror jeg dør af skræk hvis den er der. Hehe. Når man har ventet så længe 

Anmeld Citér

10. juli 2016

Anonym

CR skriver:

Uhh nu er jeg mere sikker på den er der 

Jeg tror vist ikke jeg når London inden i morgen Men har haft en masse at se til de sidste dage, så i dag er det skønt med en afslapnings  dag 

Ihh jeg håber vi har samme symptomer. Jeg tror jeg dør af skræk hvis den er der. Hehe. Når man har ventet så længe 

Jamen skal du ikke have taget blodprøve? 

Jeg fik ikke svar med det Samme, skulle vente 14 dage på svar så der nok i det tidsrum du skal være en travl kvinde

Anmeld Citér

10. juli 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg fik ikke svar med det Samme, skulle vente 14 dage på svar så der nok i det tidsrum du skal være en travl kvinde

Det tager maksimalt 1 døgn at få blodprøvesvar!? Helt standard, med mindre der er weekend.

Anmeld Citér

10. juli 2016

CR

Anonym skriver:

Jo i morgen tidlig skal jeg have taget bp og i morgen ved en et tiden får jeg svar. Når man et i behandling får man som regel svaret samme dag

Anmeld Citér

10. juli 2016

Anonym

Så ventede jeg da længe

men skriv endelig en Update på svaret i morgen - alt over 50 er vel en graviditet - min var 84 

Anmeld Citér

10. juli 2016

CR

Anonym skriver:

Så ventede jeg da længe

men skriv endelig en Update på svaret i morgen - alt over 50 er vel en graviditet - min var 84 

Ja jeg synes da det er vildt længe at vente

Men jeg skal nok skrive en udate så snart jeg ved noget. Bliver jo nødt til at betro mig til nogen, når det er begrænset hvem der ved at vi er i behandling 

Anmeld Citér

11. juli 2016

CR

Shiiiit hvor er der længe til kl. 13 i dag.  Mit hjerte står næsten stille

Jeg fik sagt til laboranten at hun lige skulle tage en god prøve  Men der var ikke meget humor i hende. Griner.

Der er ingen tegn på mens endnu. 

Skulle bare lige lukke lidt mere ud 

Anmeld Citér

11. juli 2016

Kløver

Iiiih krydser fingre for et positivt resultat kl 13. Del endelig satser på gode nyheder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.