amningen er slut...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. september 2009

Barbamama

Øv.....  Jeg har ikke mere mælk.... Havde regnet med at jeg først skulle stoppe med at amme om et par måneder og nu kan jeg lige pludselig ikke mere. Vidste godt at der ikke var så meget som der har været for jeg har været nødt til at supplere med mme, men om natten har der været rigeligt. I nat vågnede Carla kun en halv time efter amning og bad om mad igen, så jeg måtte lave en flaske. Her til morges prøvede jeg så at malke ud. Der var virkelig INGENTING!  Jeg havde da regnet med at jeg lige ville kunne nyde den sidste gang jeg ammede hende og så tænke at nu var det det, men det nåede jeg slet ikke. Det piner mig lidt.... Øv....
Hmmm... Der er ikke noget at gøre ved det. Man er ikke altid selv herre over tingene.
Lægger lige de nyeste billeder ind af min smukke Carla
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Dictes mor

Det var da trist, og også en noget brat afslutning, jeg kan godt forstå, du gerne lige ville have haft en sidste amning, som du vidste, var den sidste, men hold da op, hvor er Carla bare dejlig. Hun er så nuttet på de billeder, jeg er helt vild med hendes fine hår!

Anmeld

29. september 2009

Bondepigen

Hvor er hun altså en dejlig pige!!!

Ja, det er så øv, at stoppe med amningen... Emma gad lige pludselig bare ikke mere...så det var osse lidt brat, men på den anden side var det jo bedre for hende end at jeg skulle tage brystet fra hende...

Men man savner det helt vildt lige i starten... Nærheden med sin lille bebs...

Anmeld

29. september 2009

Klumpe-dumpe

hovsa hvad skete der lige der??? Carla er jo slet ikke en lille bitte baby mere, men en stor pige. Og endda en RIGTIG smuk en af slagsen -Og velkommen i klubben med bebeser med MEGET hår, hvor er det altså fint

Jeg kan godt følge dig i det med amningen, det med sidste gang... Nu har jeg jo aldrig rigtig sådan ammet (Malucca var alt for lille til at kunne sutte) men de gange hun har været lagt til, der sys jeg faktisk at der var bedre nærværd og kontakt når hun fik sonde og flaske da det kom.

tror sørme vi skal indføre en ugenligt billerunde så jeg ikke bliver så overrasket en anden gang

til dig og din MEGET smukke Carla.

Anmeld

29. september 2009

anna-jonas

Hvor er hun altså bare en fin lille dame..................
Ærgerligt med den amning................men heldigvis sidder moderskabet ikke i brysterne.
Knus Mette

Anmeld

29. september 2009

NaFe

Hold da fest vor er hun bare en lækker mås...og skønt skønt hår hun har fået sig....

Anmeld

29. september 2009

Barbamama

Ja det er altså lidt trist at det blev så brat, men ja jeg har mere øjenkontakt med hende når hun får flaske. Jeg synes bare der var noget dejligt i at JEG kunne give hende mad.
Ja hun er blevet stor!!! Og hun er SÅ dejlig  Ja det kan da godt være at vi skal indføre en billedrunde engang imellem. Det må vi lige huske. De vokser jo som jeg ved ikke ved. 12cm og 2kg på 3mdr  Hi hi.  Og tak for alle de søde ord. Jeg synes jo også bare hun er kanon dejlig og smuk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.