Pinligt spørgsmål om sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.728 visninger
3 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. juli 2016

Anonym trådstarter

Okay, jeg har et ret pinligt spørgsmål. 

Min kæreste vil gerne tilfredsstille mig, men jeg har så svært ved at komme. Når jeg kommer, er det oftest når han er øverst eller slikker mig. Men når jeg så er kommet, så mister jeg lysten til at fortsætte. Er der nogle der ved hvad jeg kan gøre? 

Der ud over vil han gerne prøve nogle nye ting, og det forstår jeg godt. Men hvad tænker jeg bare? Han vil gerne komme ud over mig, men så vil han have mig til at sutte eller spille den af på ham lige til sidst. Jeg synes ikke det lyder frækt, men er der nogen der har erfaring med det, som kan vende min tankegang?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2016

Anonym

Okay, jeg har et ret pinligt spørgsmål. 

Min kæreste vil gerne tilfredsstille mig, men jeg har så svært ved at komme. Når jeg kommer, er det oftest når han er øverst eller slikker mig. Men når jeg så er kommet, så mister jeg lysten til at fortsætte. Er der nogle der ved hvad jeg kan gøre? 

Der ud over vil han gerne prøve nogle nye ting, og det forstår jeg godt. Men hvad tænker jeg bare? Han vil gerne komme ud over mig, men så vil han have mig til at sutte eller spille den af på ham lige til sidst. Jeg synes ikke det lyder frækt, men er der nogen der har erfaring med det, som kan vende min tankegang?

Det at have svært ved at komme kan man "træne ved at øve sig selv. Det gør meget for ens sexlyst, hvis man er god til at onanere. Så finder du ud af hvad der virker for dig. Det virker som om, at du er lidt uvidende om hvad som virker for dig. .. Prøv at eksperimenter uden og med din mand. Jeg ville investere i en olie fra body shop - den er sensuel og kan bruges på hele kroppen. Den stimulerer helt vild.

Det kan sagtens være sexet at slikke og sutte den af som afslutning.. Du kan da også forsøge at lade ham komme udgiver dig og så have noget papir parat. En god leg er at forbyd hinanden at komme. Han skal slikke og pirre dig og du må ikke komme... Det insignselv kan være meget sexet. Man kommer selvfølgelig til sidst- og så kan man blive "straffet".

i kan lege med at dominere eller ikke dominere på skift. I kan anvende legetøj.. Der er mange mange muligheder. 

Det lyder som om du kunne trænge til at prøve lidt  ting af - og det lyder også til at din kæreste efterspørger mere eksperimenteren. Bare kom igang

Anmeld Citér

10. juli 2016

B&J

Ja du er jo tilfredsstillet når du er kommet men husk hvis i fortsætter så kan du jo komme igen og igen. Det to mig rigtig mange år før jeg fik min første orgasme men det handler om at slappe af og nyde det man har gang i. Men med den mand jeg har nu har vi kæmpet med alle mulige stillinger og nu ved han lige hvad han skal gøre før jeg kan komme  

jamen du må jo også hive ham hvis han giver dig hvis du ikke kan lig den har været oppe i dig også sutte bagefter jamen så må du have noget parat så du lige kan tørre det af også fortsætte 

stillinger sæt jer ned og snak om det 

Anmeld Citér

10. juli 2016

Newsence

Et råd kunne være at når du er kommet så holder I lige 5 min pause fra dit underliv hvor du sutter eller nusser hans pik. Det er meget normalt når man er kommet at blive lidt følsom. Derudover er meget af det mentalt. Du skal arbejde med ikke at tænke orgasme som endestationen men i stedet som vejen hen til. 

Hvad han vil eksperimentere med ? Ja spørg ham dog og få en god snak. Men husk at være åben og have et åbent og ikke dømmende sind. Lyst er forskelligt men intet er forkert. Men I skal self begge have lyst. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.