Test hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

250 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. juli 2016

Anonym trådstarter

Hej hej

Min mand og jeg har været i gang med at lave en baby i et år, men endnu uden held

Min cyklus har været meget regelmæssig, siden april sidste år, hvor jeg stoppede med min p-ring. Den har været på 26 dage og har nærmest kunne sætte uret, så præcis har min mens været. 

Nu er jeg for første gang siden april på dag 28 i min cyklus. Der er ikke skyggen af mens. Jeg har haft rigtig mange mens-smerter og var jo derfor stensikker på at min mens kom på dag 26. 

Jeg testede her til morgen(dag 28) men den er bragende negativ. Skal jeg mon forvente at mens snart dukker op eller? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2016

moar34

Jeg ville vente et par dage og teste igen hvis mens ikke dukker op. Har du andre symptomer? Jeg har både oplevet at teste positiv 10 dage over tid, teste positivt på selve dagen for mens og denne gang stod jeg med en positiv test 3 dage før mens skulle Være kommet.  Så det nok meget individuelt hvornår man kan . Krydser fingre for at du om et par dage står med en positiv test 

Anmeld Citér

9. juli 2016

Anonym trådstarter

moar34 skriver:

Jeg ville vente et par dage og teste igen hvis mens ikke dukker op. Har du andre symptomer? Jeg har både oplevet at teste positiv 10 dage over tid, teste positivt på selve dagen for mens og denne gang stod jeg med en positiv test 3 dage før mens skulle Være kommet.  Så det nok meget individuelt hvornår man kan . Krydser fingre for at du om et par dage står med en positiv test 

Altså jeg har lidt ømme bryster, men det er sådan lidt on/off... Og så mens-smerter og træthed. Men synes altid jeg bliver træt omkring det tidspunkt hvor mens skal komme. 

Jeg har 2 børn på 6 og 7, men kan simpelthen ikke huske hvornår jeg kunne teste og hvilke symptomer jeg havde lige i starten. 

Men tak! Vi krydser også fingre. Synes det snart er ved at være tiden det sker. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.