Baco easycut dispenser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.657 visninger
7 svar
1 synes godt om
9. juli 2016

Mo9ca

Hvor kan jeg købe sådan en?

Jeg har tidligere købt den i butikkerne og senere igennem en hjemmeside som hedder rv-rengøring. Nu sælger de heller dispenseren længere derinde, kun refillerne. 

Er der nogen som kan finde en dansk hjemmeside el. butik hvor jeg kan købe dem? Jeg bor i Århus.

Jeg har brug for den, da den virkelig gør madpakke indpakningen så meget lettere end hvis jeg brugte alm. husholdningsfilm.

Håber I kan hjælpe.

Mvh. Monica

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2016

Mo9ca

Anyone??

Anmeld Citér

12. juli 2016

Diosa85

Mo9ca skriver:

Hvor kan jeg købe sådan en?

Jeg har tidligere købt den i butikkerne og senere igennem en hjemmeside som hedder rv-rengøring. Nu sælger de heller dispenseren længere derinde, kun refillerne. 

Er der nogen som kan finde en dansk hjemmeside el. butik hvor jeg kan købe dem? Jeg bor i Århus.

Jeg har brug for den, da den virkelig gør madpakke indpakningen så meget lettere end hvis jeg brugte alm. husholdningsfilm.

Håber I kan hjælpe.

Mvh. Monica

https://www.rengoeringslageret.dk/produkter/556-film/6716-baco-easycut-husholdningsfilm-dispenser-308-g/

google er din ven 

Anmeld Citér

12. juli 2016

Mo9ca

Diosa85 skriver:

https://www.rengoeringslageret.dk/produkter/556-film/6716-baco-easycut-husholdningsfilm-dispenser-308-g/

google er din ven 

Den har jeg ikke fundet da jeg søgte på baco easycut dispenser. Men tusind tak for hjælpen

Mvh. Monica

Anmeld Citér

12. juli 2016

Diosa85

Mo9ca skriver:

Den har jeg ikke fundet da jeg søgte på baco easycut dispenser. Men tusind tak for hjælpen

Mvh. Monica

Søgte bare kun på danske resultater. Så lå den på første side.

selv tak

Anmeld Citér

12. juli 2016

Mo9ca

Diosa85 skriver:

selv tak

Det gjorde jeg også, men fra min mobil. Hvis man søger fra ens tablet viser den oftest flere resultater. Det er min erfaring.

Mvh. M

Anmeld Citér

12. juli 2016

Mo9ca

Diosa85 skriver:

selv tak

Nu gjorde jeg lige som du sagde og så kom resultatet frem øverst på siden, på min mobil. Underligt.

Anmeld Citér

12. juli 2016

Diosa85

Mo9ca skriver:

Det gjorde jeg også, men fra min mobil. Hvis man søger fra ens tablet viser den oftest flere resultater. Det er min erfaring.

Mvh. M

Var også fra mobil jeg gjorde det. Men pyt det jo ligegyldigt. Nu har du fundet den :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.