Gravid?

Spring til sidste ulĂŠste indlĂŠg
FÞlg denne trÄd

466 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. juli 2016

mamatobe

Hej!

Jeg er ny (og skruk���� ) herinde, og har brug for lidt viden ��

Jeg stoppede pĂ„ p-piller fĂžrst i juni, og fik her efter min mens som normalt. Vi har haft sex flere gange herefter. Den sidste uges tid har jeg haft "mens"-lignede symptomer, men der sker ligesom ingenting... Symptomerne har nu vĂŠret vĂŠk i et par dage, men om aftenen er jeg MEGA oppustet, har kvalme og er en smule svimmel. Det skal lige siges, at jeg normalt ikke er oppustet eller har kvalme fĂžr en mens periode. 

Er det mon bare pjat? Skal jeg se tiden lidt an fÞr test?��

Anmeld Citér

KÞb et abonnement pÄ Vores BÞrn

Magasinet til dig med bÞrn pÄ 0-12 Är

Priser fra 149 kr.

9. juli 2016

Diosa85

Lullus skriver:

Hej!

Jeg stoppede pĂ„ p-piller fĂžrst i juni, og fik her efter min mens som normalt. Vi har haft sex flere gange herefter. Den sidste uges tid har jeg haft "mens"-lignede symptomer, men der sker ligesom ingenting... Symptomerne har nu vĂŠret vĂŠk i et par dage, men om aftenen er jeg MEGA oppustet, har kvalme og er en smule svimmel. Det skal lige siges, at jeg normalt ikke er oppustet eller har kvalme fĂžr en mens periode. 

Jeg tror det er indbildning. NĂ„r man stopper pĂ„ p piller kan det gĂ„ mdr fĂžr cyklussen finder sig selv. Og det er det du mĂŠrker i din krop er jeg ret sikker pĂ„. :-) 

men dermed ikke sagt det ikke kan lade sig gÞre. HvornÄr skal du have din mens og hvornÄr var fÞrste dag for din sidste mens?

Anmeld Citér

9. juli 2016

Camilze

Jeg stoppede pĂ„ p-piller sidste Ă„r i slut juni, fik min p-pille-menses i start juli, sĂ„ gik der 1½ mĂ„ned fĂžr jeg fik en rigtig menses - slut august altsĂ„. I oktober testede jeg positivt, og kan regne mig frem til (ud fra bettepigens terminsdato, som hun btw var ligeglad med ), at jeg blev gravid ca. 18-20 september. 
Det kan gĂ„ hurtigt efter p-pillestop, det kan gĂ„ langsomt - det hele afhĂŠnger af din krop. Jeg var selv pĂ„ p-piller i 10 Ă„r, og havde ellers fĂ„et at vide, at jeg ville fĂ„ svĂŠrt ved at blive gravid, men 1½ cyklus og jeg blev gravid. I dag har vi en datter pĂ„ 6 uger  

Men din krop reagerer pĂ„ de manglende hormoner fra p-pillerne, og din menses vil ikke komme regelmĂŠssigt med det samme, sĂ„ slap af, nyd kĂŠresten og knald, nĂ„r I har lyst - det skal ikke blive en sur pligt 

Anmeld Citér

9. juli 2016

Sedigfor

Jeg tror det er fordi du er stoppet pĂ„ p pillerne. Der hĂžrer ogsĂ„ symptomer med nĂ„r man stopper da der er en helveds masse homorer i dem (: 

Anmeld Citér

9. juli 2016

ønskebørn74

Lullus skriver:

Hej!

Tag en test...

Anmeld Citér

9. juli 2016

mamatobe

Sedigfor skriver:

Jeg tror det er fordi du er stoppet pĂ„ p pillerne. Der hĂžrer ogsĂ„ symptomer med nĂ„r man stopper da der er en helveds masse homorer i dem (: 

Muligvis! Jeg tisser 1000 gange om dagen, og det plejer jeg heller ikke. Kan det have noget med ppille stop at gĂžre?

Anmeld Citér

9. juli 2016

A. Nonymsen

Lullus skriver:

Muligvis! Jeg tisser 1000 gange om dagen, og det plejer jeg heller ikke. Kan det have noget med ppille stop at gĂžre?

Der kan komme mange symptomer ud fra Ăžnsket om dem, det er ret vildt faktisk.  

men jeg ville tage en test, jeg er blevet gravid to gange i fÞrste cyklus efter p pille stop, sÄ det kan altsÄ godt lade sig gÞre. Men pas pÄ med at hÄbe det for meget, for kroppen kan snyde mere end man lige regner med

Anmeld Citér

10. juli 2016

mamatobe

A. Nonymsen skriver:

Der kan komme mange symptomer ud fra Ăžnsket om dem, det er ret vildt faktisk.  

men jeg ville tage en test, jeg er blevet gravid to gange i fÞrste cyklus efter p pille stop, sÄ det kan altsÄ godt lade sig gÞre. Men pas pÄ med at hÄbe det for meget, for kroppen kan snyde mere end man lige regner med

Du har nok ret! Man skal nok ikke bare regne med, at der er gevinst ved fĂžrste skud... Selvom det ville vĂŠre helt fantastisk 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

GĂ„ til forsiden

Gratis eksperthjĂŠlp

Det er gratis at sĂžge hjĂŠlp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.