Bagoverbøjet livmoder og mærke liv hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.377 visninger
8 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. juli 2016

Anonym trådstarter

Jer med bagoverbøjet livmoder hvornår mærkede i liv for første gang? I jeres første graviditet :-)? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2016

lineog4

Skulle det have noget at sige i forhold til at mærke liv. 

Jeg kan ikke huske hvornår jeg mærkede liv i 1. Graviditet (og anede ikke der jeg havde bagudbøjet fik jeg først at vide i 3. Graviditet). Men jeg mener det var omkring uge 19. 

Anmeld Citér

8. juli 2016

MissTas

Anonym skriver:

Jer med bagoverbøjet livmoder hvornår mærkede i liv for første gang? I jeres første graviditet :-)? 

Er det ikke hvis man har en foranliggende moderkage, at man mærker liv senere? Det havde jeg i første graviditet og mærkede først rigtigt liv der i uge 25. 

Anmeld Citér

8. juli 2016

Liv_86

Anonym skriver:

Min livmoder er bagoverbøjet og jeg mærkede liv i 1. Graviditet 16-17 uger henne. 

Jeg er spændt på hvornår jeg mærker liv her anden gang nu jeg venter tvillinger og fordi jeg mærkede det tidligt første gang. 

Anmeld Citér

8. juli 2016

tarkoflen

Jeg har bagoverbøjet livmoder og mærkede liv første gang ca. i uge 17, anede dog ikke at det var liv, før jeg kom til skanning i uge 20, og hun sagde, at det var det Jeg mærkede ikke de der bobler som alle taler om, men mere sådan nogle strøg i maven...

Anmeld Citér

8. juli 2016

Mo9ca

Anonym skriver:

Uge 21. Min moderkage lå ud mod maveskindet, det kan også sinke det lidt.

Mvh. M

Anmeld Citér

8. juli 2016

Rockertand

Anonym skriver:

Det er ikke så meget om den er bagoverbøjet eller ej, det er mere moderkagens placering.

Første graviditet var uge 16 (moderkagen højt på bagvæggen).

Anden og tredje graviditet kort efter (sen) nakkefoldsskanning (moderkagen højt på bagvæggen). Den ene bekræftet ved skanning. 

Fjerde graviditet 20+ (moderkagen foranliggende).

Har bagoverbøjet livmoder, hvilket hver 5. kvinde har statistisk set.

Anmeld Citér

9. juli 2016

Anonym trådstarter

Nååå okay .. Jeg troede det havde noget at sige men jeg må have taget fejl af moderkage og livmoder �� Men tak for svar alligevel 

Anmeld Citér

9. juli 2016

Decembermor2015

Uge 17 her - også med bagudbøjet livmoder ☺️

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.