Nogen rejsevante? Hjælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
13 svar
2 synes godt om
8. juli 2016

heaven

Hej hej

jeg/vi bliver intet mindre end deprimerede og sindsyge med udsigt til en lortesommer, rent vejrmæssigt...

Er der nogen der evt har et forslag til et overkommeligt, men solrigt,rejsemål i bil, gerne noget strand og hotel med morgenmad... Vi er ikk vant til at rejse,  vi er ikke stærke i at finde de gode tilbud/ muligheder på nettet.... Og vi vil gerne kunne kommunikere på eng, bare nogenlunde...

vi er 2 voksne og et barn på 8, og vi kan tage afsted om en uge....

En charterrejse er der ikke penge til...

nogen bud?...

kh Jannie 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2016

lineog4

heaven skriver:

Hej hej

jeg/vi bliver intet mindre end deprimerede og sindsyge med udsigt til en lortesommer, rent vejrmæssigt...

Er der nogen der evt har et forslag til et overkommeligt, men solrigt,rejsemål i bil, gerne noget strand og hotel med morgenmad... Vi er ikk vant til at rejse,  vi er ikke stærke i at finde de gode tilbud/ muligheder på nettet.... Og vi vil gerne kunne kommunikere på eng, bare nogenlunde...

vi er 2 voksne og et barn på 8, og vi kan tage afsted om en uge....

En charterrejse er der ikke penge til...

nogen bud?...

kh Jannie 

Camping med bungalow eller mobilhome i Italien nær Venedig ved jeg mange tager til. Har ikke selv prøvet for vi tager længere syd på, men har kun hørt godt om det. Det er dog ikke hotel med morgenmad, men "hus" hvor I selv kan lave mad. 

Anmeld Citér

8. juli 2016

heaven

lineog4 skriver:

Camping med bungalow eller mobilhome i Italien nær Venedig ved jeg mange tager til. Har ikke selv prøvet for vi tager længere syd på, men har kun hørt godt om det. Det er dog ikke hotel med morgenmad, men "hus" hvor I selv kan lave mad. 

Og hvordan søger vi på det? Er det ikke en jungle...?

Anmeld Citér

8. juli 2016

CDLN

Hvad med en camping i udlandet? fx kroatien? Det koster ca 2500 at køre der til med alt og det tager ca 17 + timer. Det er billigt at campere der billigere end dk 

Håber i finder ud af noget som passer til jer. Jeg har det præcis på samme måde, jeg dog alene med ungerne i alle 3 uger da manden ikke kan holde ferie så vi bliver bare hjemme eller tager camping i DK. 

Anmeld Citér

8. juli 2016

nielsen80

heaven skriver:

Hvad er jeres budget? 

Anmeld Citér

8. juli 2016

lineog4

heaven skriver:

Kender en del der tager her til:

http://www.villaggioeuropa.com/en/

Ved ikke hvor billigt det er og om det er sådan noget I ønsker (ville ikke selv for er ikke til de store internationale camping med stor pool). 

Ellers kan man søge på booking.com i hele verden og finde gode priser. Skal det være med bil skal man selvsagt tænke på afstanden og der er Frankrig, Italien og Kroatien fx godt. 

Vi tager selv i eget telt så er det lidt billigere, men skal fx have to overnatninger ved Ravenna, vi har fundet bungalow til os 5 for 200 euro for 2 nætter.

Anmeld Citér

8. juli 2016

heaven

nielsen80 skriver:

Hvad er jeres budget? 

Pyyyyy, det ved jeg sørme ikk.... En charter koster os nemt 25000, med all inklusive, og det er alllllt for meget...

behovet er

leje af mobilhome eller hytte - faktisk har vi selv et fedt telt?

pool på pladsen, og gerne nem asgang til strand f.eks

leje af bil fra grænsen og til destinationen, og brændstof

ud at spise en 3-4 gange, morgenmad og frokost må vi så lave selv

så hvad kan det mon løbe op i?.. 10-12000' har virkelig ingen anelse

Tænker ikke vi har behov for en masse souvenir mm...

Anmeld Citér

8. juli 2016

nielsen80

nielsen80 skriver:

Hvad er jeres budget? 

Www.fdm-travel.dk/last-minute/

De plejer at have nogle ok tilbud, og en god søgeside.

Anmeld Citér

8. juli 2016

lineog4

heaven skriver:

Pyyyyy, det ved jeg sørme ikk.... En charter koster os nemt 25000, med all inklusive, og det er alllllt for meget...

behovet er

leje af mobilhome eller hytte - faktisk har vi selv et fedt telt?

pool på pladsen, og gerne nem asgang til strand f.eks

leje af bil fra grænsen og til destinationen, og brændstof

ud at spise en 3-4 gange, morgenmad og frokost må vi så lave selv

så hvad kan det mon løbe op i?.. 10-12000' har virkelig ingen anelse

Tænker ikke vi har behov for en masse souvenir mm...

Skal I også leje bil? For så vil jeg sige at fly er betydeligt billigere. 

Anmeld Citér

8. juli 2016

Muffinmus

Når du siger kør selv, er det jo heller ikke all inklusive... Så du skal nok overveje om din charter behøver at være det når en kær selv ofte ikke har det.?? Men fly er ofte til at komme til.hvis man ikke er vant til at rejse, er 1-2 døgn i bilen altså længe

Ang mad, siger man at er det billigt, er det 200-300 kr pr prs pr døgn.

Hoteller eller camping for en uge er ofte 4-8000 kBr, bilture 2500 frem og tilbage. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.