Anonym skriver:
Lidt pinligt for mig, men jeg har store skamlæber. De generer mig selvfølgelig, både deres udseende, men især kommer de tit i vejen, fx under sex og det er bestemt ikke blevet bedre efter fødsel, hvor de også "revnede" hele vejen lodret. Vil derfor høre om nogen af jer ved/har erfaring med operation af dem? Hvordan foregår det, går der længe før det er helt osv? Og hvordan med betalingen, står man selv for den, eller kan man få det betalt?
På forhånd tak for svar 
Hilsen den lidt flove
Hej med dig.
Jeg fik som 19 årig formindsket mine skamlæber, da jeg var meget generet af dem. De generede specielt ved samleje og når jeg cyklede. Pga. graden af generne, skulle jeg ikke betale.
Min læge henviste mig uden problemer. Da jeg lå på operationsbordet, lige inden narkosen, prøvede en sygeplejerske at overtale mig til at lade være. Hun nævnte bla. mindre følsomhed og at skamlæberne blev "bakkede".
Jeg fik skåret 1,5 cm. af hver og jeg ville lyve hvis jeg sagde det ikke var smertefuldt.
Jeg kunne stort set ikke gå de første 14 dage og jeg skulle i bad efter hvert toiletbesøg.
På trods af at jeg var meget obs på hygiejnen, gik der alligevel betændelse i den ene og jeg måtte en tur på skadestuen.
Selvom det gjorde meget ondt, så fortryder jeg ikke resultatet og det er blevet rigtig pænt i dag. Dem der har set det, kan overhovedet ikke se at jeg er opereret 
Undskyld den lange tekst.. Spørg endelig hvis du vil vide noget 
Anmeld
Citér