At mærke liv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. juli 2016

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i uge 23+ og synes jeg mangler at mærke liv helt tydeligt i maven. Når jeg mærker liv er det helt nederst, lige ved kønsbenet og det bekymrer mig lidt. Er det normalt at det er så langt nede og ikke midt på maven? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2016

Aprilbaby2015

Det afhænger vist meget af hvordan ens livmoder og barnet som ligger derinde. Men snak helt sikkert med jordermorderen.

jeg ville ihvertfald give et kald. Det er kun godt at være forsigtig og lidt for bekymret, end ligeglad.  

Anmeld Citér

8. juli 2016

Anonym trådstarter

Minapril2015 skriver:

Det afhænger vist meget af hvordan ens livmoder og barnet som ligger derinde. Men snak helt sikkert med jordermorderen.

jeg ville ihvertfald give et kald. Det er kun godt at være forsigtig og lidt for bekymret, end ligeglad.  

Jeg må prøve at give jordemoderen et kald på mandag. 

Da jeg var til 20 ugers scanning scannede hun meget midt på maven, så troede at barnet ligger der. Så jeg bliver nogen gange i tvivl om det overhovedet er spark jeg mærker når det er så langt nede

Anmeld Citér

8. juli 2016

Aprilbaby2015

Altså jeg havde også meget svært ved at mærke min søn... Men det var sgu fordi jeg havde virkelig meget fostervand og min livmoder er ret stor, så han havde fint med plads derinde. 

Men igen, snak med jordermorderen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.