Nogen der har

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2016

M &.I

Ja. Du kan få begge typer spil til den. Min datter på 5 fik også en da hun var 4 og da ville hun også kun bruge tasterne. Nu spiller hun helst spil via touch skærmen 

Ej så skal jeg bare finde spil til tasterne  

må finde nogle . Vi skal rejser her snart så jeg vil gerne have han kunne sidde i fly uden at han brokker sig med den touch . Min søn elsker bil spil så derfor vil han kun have tasterne. 

Men hvordan kan jeg se hvilken det er ?? Står der noget om det ??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2016

TNBC

M &.I skriver:

Og jeg kendte den ikke han sagde bare han vil have den og jeg købt den. Og nu prøver jeg at finde hvilken af dem der spiller kun med knappe og ikke touch

Over nettet el i en butik? Hvis han ville han den, må han da kende den? 

Uden touch, så skal du nok tilbage i de gamle.

Anmeld Citér

14. juli 2016

TNBC

M &.I skriver:

Hvad så piger! Jeg er lidt stress min søn på 4 græder helt vild! 

Ja jeg købt til ham Nintendo DS og han blev glad , da han skulle lege med den, gider knappe ikke rigtigt virker! Ja jeg opdage st man skal bruge Touch Skærm med pen eller hånd! Og det gider han ikke ! 

Nogen der har ligesom den ?????

Men der burde være to steder at sætte spil ind. Der er i hvert i ds jeg har prøvet.

Foran og bag, det plejer der. Så det er vel at gå ned i en butik og hører hvad de har.. 

Anmeld Citér

15. juli 2016

Mortilah

Jeg synes altid Mario - det mest solgte af Mario spillene- er det nemmeste og mest intuitive til børn. Iøvrigt har jeg også selv spillet de fleste til ende, både på wii og DSi.

Alle vores 6 børn er vilde med det- de ti andre spil vi har bliver måske spillet 5-10 % af tiden. Min søn fik DSi'en som 3-4 årig. Siden er den bare en del af vores legetøj og alle spiller på den. DSi XL er det samme som DS. Bare ældre model. 

Jeg ville bare vælge et klassisk spil og se om han ik kunne blive glad for det.. I øvrigt ligger mario cart (bilspil) i skuffen.. Det gider ingen af vores 6. 

Anmeld Citér

15. juli 2016

M &.I

Så har vi fundet ud af hvilken spil man kan bruge til tasterne . Yes det er GBA til Nintendon DS Lite så har vi bestilt noget hjem snart

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.