Borrelia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. juli 2016

Anonym trådstarter

Er der nogen herinde der har haft borrelia og kan fortælle midt om jeres symptomer og hvor skidt i havde det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2016

Lisbeth1985

Min svigerfar har haft det... Han opdagede det ved et voldsomt udslæt... Hvis du er i tvivl,så søg læge hurtigst muligt!!!

Anmeld Citér

7. juli 2016

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Min svigerfar har haft det... Han opdagede det ved et voldsomt udslæt... Hvis du er i tvivl,så søg læge hurtigst muligt!!!

Er i antibiotika behandling. 

Anmeld Citér

7. juli 2016

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Anmeld Citér

7. juli 2016

superbaby

Jeg har haft det. Så aldrig flåten, men opdagede det meget karakteristiske udslæt og fik en ordentlig omgang penicillin. Jeg mærkede ikke noget til det. Hvis du har opdaget det og er i behandling tror jeg ikke du mærker mere til det 

Anmeld Citér

7. juli 2016

Anonym trådstarter

superbaby skriver:

Jeg har haft det. Så aldrig flåten, men opdagede det meget karakteristiske udslæt og fik en ordentlig omgang penicillin. Jeg mærkede ikke noget til det. Hvis du har opdaget det og er i behandling tror jeg ikke du mærker mere til det 

Kan bare godt føle mig lidt utilpas om det fordi jeg kører mig selv op ved jeg ikke - er bare lidt øm i ryggen og nakken også 

Anmeld Citér

7. juli 2016

superbaby

Anonym skriver:

Kan bare godt føle mig lidt utilpas om det fordi jeg kører mig selv op ved jeg ikke - er bare lidt øm i ryggen og nakken også 

Det kan sagtens være psykisk - tanken er ikke rar . Jeg tænker, at du har opdaget det i et tidligt stadie og er i behandling, hvilket er meget effektivt. De skrækhistorier, man har hørt, knytter sig til bid, som ikke er blevet opdaget. 

Prøv at glemme det og mærk efter om et par dage. Hvis du stadig er i tvivl, skal lægen selvfølgelig have et kald 

Anmeld Citér

7. juli 2016

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Godt! Tror ikke,at du behøver at bekymre dig mere. God bedring :-)

Anmeld Citér

8. juli 2016

Sørens

Anonym skriver:

Er der nogen herinde der har haft borrelia og kan fortælle midt om jeres symptomer og hvor skidt i havde det 

ved du hvornår du er blevet bidt?

Anmeld Citér

8. juli 2016

Diosa85

Anonym skriver:

Min moster har haft det. Hun var utilpas om aftenen med let feber og kvalme og vågnede dagen efter og var lammet i den ene side af ansigtet. Det er 15-20 år siden og hænger stadig i den ene side. Dog ikke så voldsomt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.