Det nye job

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. september 2009

Dictes mor

På torsdag starter jeg mit nye job hos, og jeg glæder mig, men jeg er også nervøs. Jeg er som det allerførste nødt til at fortælle, at jeg er gravid, for det er lidt svært at skjule det mere, maven bliver ikke mindre (dejligt). Så det er spændende, hvordan det kommer til at gå. Hende, som jeg skal fortælle det til er selv gravid, så jeg håber, at det bliver taget pænt. Heldigvis er jeg jo ikke så langt henne, og da jeg var til jobsamtale var jeg jo ikke andet end 10 uger henne, så det ville jo være lidt underligt at skulle fortælle det til en jobsamtale, når man ikke engang havde fortalt det til venner mv. og havde det været en normal graviditet, så ville vi jo heller ikke have fortalt det til familie eller nogen andre før end jeg var 12 uger henne, så jeg synes, at det er fair nok, at jeg ikke fortalte dem det der.  Jeg er i hvert fald spændt på at hvordan det kommer til at gå.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

Barbamama

uhhh ja held og lykke. Det bliver da rigtig spændende. Hvornår skal du så gå fra?

Anmeld

29. september 2009

Dictes mor

Jamen da det er et studiejob på omkring fem timer om ugen, så regner jeg med at kunne arbejde helt til termin d. 22 marts, og også fortsætte igen bagefter, for jeg kan få lov til at arbejde meget hjemmefra, så jeg skal egentlig ikke rigtig gå fra, men hvis jeg skal, så bliver det midt marts.

Anmeld

29. september 2009

anna-jonas

Det skal nok gå.................de skal jo ikke til at betale løn under barsel eller andet "dyrt" i den forbindelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.