Fik en mystisk sms i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
8 svar
3 synes godt om
7. juli 2016

Mo9ca

Vi forventer to pakker fra to forskellige steder i dag. Det ene sted har vi ikke handlet med før. Men pga. Den mystiske sms jeg fik i dag, ringede jeg til stedet for at høre, om det var deres leverandør det kunne have sendt denne sms. Men det var det ikke kunne de forsikre mig om. Og er heller ikke gået ind på hjemmesiden. Den ser simpelthen alt for suspekt ud. Prøv lige at se den:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2016

Lisbeth1985

Nummeret ser meget suspekt ud!!

Anmeld Citér

7. juli 2016

merethe

Profilbillede for merethe
Mo9ca skriver:

Vi forventer to pakker fra to forskellige steder i dag. Det ene sted har vi ikke handlet med før. Men pga. Den mystiske sms jeg fik i dag, ringede jeg til stedet for at høre, om det var deres leverandør det kunne have sendt denne sms. Men det var det ikke kunne de forsikre mig om. Og er heller ikke gået ind på hjemmesiden. Den ser simpelthen alt for suspekt ud. Prøv lige at se den:

Ser fake ud, den har stavefejl, man vil da aldrig skrive: på helst 8juli.

Jeg ville slette beskeden.

Anmeld Citér

7. juli 2016

Skouboe

Det er ikke en ægte SMS. I bedste fald er det spam, i værste fald phishing. Lad være med at trykke på linket, og slet beskeden.

Anmeld Citér

7. juli 2016

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Mo9ca skriver:

Sådan en fik jeg også i dag- bare et andet nummer - men præcis samme tekst-  og jeg venter sgu ikke nogen pakker 

Nu har jeg godt nok slettet beskeden - men mener den hed +44xxxxxx 

Lad vær og tryk på linket - slet du den bare 

Anmeld Citér

7. juli 2016

Diosa85

Mo9ca skriver:

Tryk endelig IKKE på linket. Det er en virus og hele telefonen kan gå i stykker af det. 

Får du den på mail også så igen. Tryk ikke på det. ! 

Anmeld Citér

7. juli 2016

Mo9ca

Nej, jeg kunne aldrig finde på at trykke på linket. Stakkels dem som ikke lige tænker sig om en ekstra gang. Tænk hvis alarmklokkerne ikke havde ringet hos mig? For det var da kun pga. ordlyden at jeg reagerede. Jeg venter i dag og i morgen to pakker, så det kunne da godt have passet med at få sådan en besked. Skræmmende

Mvh. M

Anmeld Citér

7. juli 2016

De3Guldklumper

Den har jeg også fået i dag men fra et andet nr

Anmeld Citér

7. juli 2016

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Mo9ca skriver:

Sådan har jeg også fået. Jeg slettede den.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.