AV!!! Mine bryster springer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. juli 2016

Anonym trådstarter

Når jeg har ligget ned og rejser mig op og mine bryster "folder sig ud" så er det som om de revner og min knude falder ud af mit bryst .. 

FUXK HVOR GØR DET ONDT! 

Den mindste berøring og jeg græder næsten! 

Er 8+0 og jeg har VIRKELIG brug for gode råd! 

Bestemte bh'er eller varme indlæg eller hvad ved jeg! Kom med nogle råd! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2016

dd2016

Ved ikke så meget om hvad man kan gøre for at det stopper med at gøre ondt. Jeg er selv  7+1. Men hvis du ville prøve at ligge noget varmt/lunt på så kan man lave noget havregrød og komme det i en frysepose. Det gør min mor altid når hun har ondt i bihulerne. Og hvis du har en mikrobølgeovn kan posen med grøden lunes igen.. �� 

Anmeld Citér

7. juli 2016

FrkLarsen

Når jeg har ligget ned og rejser mig op og mine bryster "folder sig ud" så er det som om de revner og min knude falder ud af mit bryst .. 

FUXK HVOR GØR DET ONDT! 

Puha hvor jeg kender det 

Jeg har ikke så mange gode råd, da jeg selv bare har smidt bh'en og hoppet i en tætsiddende top. 

Ellers synes jeg at have læst flere steder at sports bh'er skulle være guld værd  

Jeg er 16+4 i dag, og er stadig ramt at ømme babser, dog ikke på samme niveau som i uge 8   Det skal så lige siges at jeg er gået 2 størrelser op i bh allerede 

Anmeld Citér

7. juli 2016

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anonym skriver:

FUXK HVOR GØR DET ONDT! 

Jeg brugte en sports bh et nummer for stor. Så den stadig støttede godt med uden at stramme nogen steder. Jeg kunne ikke gå med almindelig bøjlebh. Derudover har jeg ikke mange gode råd udover at vente. Det varede (så vidt jeg lige husker) et par uger, og så gjorde det ikke ondt længere. Til gengæld voksede de 3 skåle i løbet af de uger.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.