nogle Facebook eksperter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2016

Anonym trådstarter

Zelinasmor skriver:

Du kan altid se det. I højre side hvor alle dine venner dukker op, er der f.eks en grøn bold ud fra dem der er online. Og ved nogle står der f.eks 2t eller 10min ud for. Og det er hvornår de sidst har været online. Uanset om du har messenger eller ej. Det er samme tidspunkt der står begge steder. Har jeg kun brugt messenger kan man stadig se på Facebook at jeg var online på det tidspunkt. Hvis ikke du gider at folk skal se det, så træk på hjulet/møtrikken i højre side ved dine venner og tryk derefter: deaktiver chat. Så kan folk ikke se det.

Altså hvis jeg daktiveres chatte på Facebook, så kan folk ikke se hvad tid jeg sidst var online? 

Og om jeg er online?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2016

Zelinasmor

Anonym skriver:

Altså hvis jeg daktiveres chatte på Facebook, så kan folk ikke se hvad tid jeg sidst var online? 

Og om jeg er online?

Præcis. Det kan de ikke hvis du deaktivere chatten.

Anmeld Citér

8. juli 2016

Klumpe-dumpe

Zelinasmor skriver:

Det kan man ved mig selvom chatten er deaktiveret 

Anmeld Citér

8. juli 2016

Zelinasmor

Klumpe-dumpe skriver:

Det kan man ved mig selvom chatten er deaktiveret 

Underligt. Det kan man hverken ved min kæreste eller jeg.

Anmeld Citér

8. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Zelinasmor skriver:

Det kan man altså ved mig 

Anmeld Citér

8. juli 2016

Zelinasmor

EBK skriver:

Det kan man altså ved mig 

Hvis du trykker: Deaktiver chat og så: deaktiver chat for alle venner?

Mystisk. Når jeg eller min kæreste gør det kan man ikke så at vi hver især er online - heller ej på messenger. Min far har altid deaktiveret sin chat, så man kan aldrig se hvornår han er på eller har været på.

Anmeld Citér

8. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB
Zelinasmor skriver:

Mystisk. Når jeg eller min kæreste gør det kan man ikke så at vi hver især er online - heller ej på messenger. Min far har altid deaktiveret sin chat, så man kan aldrig se hvornår han er på eller har været på.

Ja, det kan man.

det er åbenbart forskelligt fra bruger til bruger.

Anmeld Citér

8. juli 2016

Klumpe-dumpe

Zelinasmor skriver:

Jeps sådan er den deaktiveret. Men man kan stadig se hvornår jeg sidst var online. 

Anmeld Citér

8. juli 2016

Zelinasmor

Klumpe-dumpe skriver:

Jeps sådan er den deaktiveret. Men man kan stadig se hvornår jeg sidst var online. 

Ja sidste gang. Men bliver du ved med at have den deaktiveret kan de ikke se det fremadrettet. Så kan de se tilbage til sidst inden du deaktiverede 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.