Gravid? Eller mens på vej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. juli 2016

Maria1995

hej. 

Håber nogen kan svare mig eller hjælpe lidt. 

Sidste måned da jeg fik mens, pletblødte jeg lidt en dag også kom mine mens 3dage efter. Der pletblødte det d. 6, og kom først rigtigt d. 8. 

Denne her måned pletblødte jeg en brunlig klat i fredags d. 1, og jeg tænkte nok, at nu fik jeg mens, eller 2-3 dage efter, men havde ingen mens smerter ligesom sidste gang. 

Det er forsat ikke begyndt at bløde, og i dag skriver vi jo d.6.  men har jævnligt mens smerter.. 

Nogen der har prøvet det før? Jeg føler hele tiden jeg bløder, men der kommer sgu intet, kun ekstremt meget udflåd. ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2016

Diosa85

Maria1995 skriver:

hej. 

Håber nogen kan svare mig eller hjælpe lidt. 

Sidste måned da jeg fik mens, pletblødte jeg lidt en dag også kom mine mens 3dage efter. Der pletblødte det d. 6, og kom først rigtigt d. 8. 

Denne her måned pletblødte jeg en brunlig klat i fredags d. 1, og jeg tænkte nok, at nu fik jeg mens, eller 2-3 dage efter, men havde ingen mens smerter ligesom sidste gang. 

Det er forsat ikke begyndt at bløde, og i dag skriver vi jo d.6.  men har jævnligt mens smerter.. 

Nogen der har prøvet det før? Jeg føler hele tiden jeg bløder, men der kommer sgu intet, kun ekstremt meget udflåd. ��

Du må tage en test den kan svare bedre end nogen af os kan

Anmeld Citér

6. juli 2016

Maria1995

I know. Men kunne være nogen havde oplevet noget af det samme ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.