Ingen ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. juli 2016

Ønsker en lille spire..

Hejsa. 

Jeg forventer at få ægløsning ca. på fredag d. 8.

På ægløsningstests plejer jeg altid at have en streg nummer to og så ved ægløsningen bliver streg nummer to selfølgelig tydeligere en kontrolstregen. Men denne her cyklus, kan jeg kun få en meget meget meget svag streg nummer 2, og der er jo kun to dage til jeg bør have ÆL, så den burde altså være ret tydelig.. Hvad betyder det? Har jeg så ikke ægløsning i den her cyklus? Sådan som jeg tænker det er der ikke noget LH, som er ved at stige? 

Lad mig høre jeres tanker. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2016

Ønsker en lille spire..

6. juli 2016

loubri

Det er meget normalt at cyklus rykker sig en gang imellem �� det kan være du får æl om 5 dages tid. Bare rolig 

Anmeld Citér

6. juli 2016

Ønsker en lille spire..

loubri skriver:

Det er meget normalt at cyklus rykker sig en gang imellem �� det kan være du får æl om 5 dages tid. Bare rolig 

Tak for svar.  Den plejer bare at falde rimelig præcist, det er derfor jeg regnede med d. 8.  Det er vores 26. cyklus uden prævention, så jeg er ved at være ret godt inde i cyklussen.. 

Anmeld Citér

6. juli 2016

loubri

Ønsker en lille spire.. skriver:

Tak for svar.  Den plejer bare at falde rimelig præcist, det er derfor jeg regnede med d. 8.  Det er vores 26. cyklus uden prævention, så jeg er ved at være ret godt inde i cyklussen.. 

Selvom den har været nogenlunde præcis i så lang tid, så kan man jo stadig ikke helt regne med det 

Da det jo ikke ligger i vores hænder at bestemme  håber du får æl indenfor den næste uge 

Anmeld Citér

6. juli 2016

Ønsker en lille spire..

loubri skriver:

Selvom den har været nogenlunde præcis i så lang tid, så kan man jo stadig ikke helt regne med det 

Da det jo ikke ligger i vores hænder at bestemme  håber du får æl indenfor den næste uge 

Tak for tanken. 

Anmeld Citér

6. juli 2016

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Nu kan jeg godt se, du skriver, at du altid plejer at have en streg nr to, men det er lige så normalt, at der ingen streg er. Den dukker så pludseligt op, og hos nogle vil man kun kunne teste positivt i få timer. Stigningen i LH er normalt meget brat og falder hurtigt igen.. 

Men altså, det er også helt normalt at opleve ca en cyklus uden ÆL i løbet af et år - har jeg læst mig til. 

Håber snart I får nr to streg på en g-test

Anmeld Citér

6. juli 2016

Ønsker en lille spire..

Lea2787 skriver:

Nu kan jeg godt se, du skriver, at du altid plejer at have en streg nr to, men det er lige så normalt, at der ingen streg er. Den dukker så pludseligt op, og hos nogle vil man kun kunne teste positivt i få timer. Stigningen i LH er normalt meget brat og falder hurtigt igen.. 

Men altså, det er også helt normalt at opleve ca en cyklus uden ÆL i løbet af et år - har jeg læst mig til. 

Håber snart I får nr to streg på en g-test

Tusind tak for tanken! 

Jeg vidste ikke at det som sådan var normalt at have cyklusser uden æl i løbet af et år, så det er dejligt at vide. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.