På grund af en fucking kage!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

764 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. september 2009

MetteT

Øv hvor er jeg bare træt og sur...

Vi har i halvanden uges tid haft en datter der mener det er morgen meget meget tidligt og vil bestemt ikke sove igen..
I dag var det så allerede kl 3.15 og der var bare ikk noget at gøre..
Så til sidst stod jeg op med hende så manden ku sove videre (han ska på arbejde)
Da manden er taget afsted får jeg endelig Kathrine til at sove igen ca kl 6.50.
Der går lige lidt inden jeg selv falder i søvn..

Men så kl  7.40 begynder hunden at gø fordi der kommer nogen..!!

Det er så manden himself, der har glemt EN FUCKING KAGE!!!
Hunden får selvfølgelig vækket Kathrine, som bestemt ikk vil sove igen!!

Og så lige manden og en KAGE!!!!! Havde det været en hvilken som helst anden, men han ved sgu da at hun ikk har sovet!!!!

Så det blir en rigtig dejlig dag idag, med et styks sur og træt trunte og ditto mor!!

Godt være jeg overreagerer, men jeg er træt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2009

malou

haha.... smed du ikke kagen efter ham???

Kender udemærket godt det der med søvn og hundene der gør lige når man har fået sit barn til at sove.... så han man sgu lyst til at smide noget hårdt i hovedet på dem fordi man bliver så desperat.....

håber du får lidt søvn i løbet af dagen

knus

Anmeld

29. september 2009

MetteT

malou skriver:

haha.... smed du ikke kagen efter ham???

Kender udemærket godt det der med søvn og hundene der gør lige når man har fået sit barn til at sove.... så han man sgu lyst til at smide noget hårdt i hovedet på dem fordi man bliver så desperat.....

håber du får lidt søvn i løbet af dagen

knus

Nej, han havde desværre selv nået at få fat i den...

Det  værste var bare at han udemærket godt ved hvordan nætterne har været og hvordan Luffe er når der kommer nogen...
Havde det været en der ikk vidste noget om det, var der jo bare ikk noget at gøre ved det... Men han VED det!!

Og så den kage der, den ku han ha hentet på et hvilket som helst andet tidspunkt.. De spiser vel for fanden ikk Ottello lagkage kl. 8 om morgenen..

Anmeld

29. september 2009

frk Jensen

MetteT skriver:

Øv hvor er jeg bare træt og sur...

Vi har i halvanden uges tid haft en datter der mener det er morgen meget meget tidligt og vil bestemt ikke sove igen..
I dag var det så allerede kl 3.15 og der var bare ikk noget at gøre..
Så til sidst stod jeg op med hende så manden ku sove videre (han ska på arbejde)
Da manden er taget afsted får jeg endelig Kathrine til at sove igen ca kl 6.50.
Der går lige lidt inden jeg selv falder i søvn..

Men så kl  7.40 begynder hunden at gø fordi der kommer nogen..!!

Det er så manden himself, der har glemt EN FUCKING KAGE!!!
Hunden får selvfølgelig vækket Kathrine, som bestemt ikk vil sove igen!!

Og så lige manden og en KAGE!!!!! Havde det været en hvilken som helst anden, men han ved sgu da at hun ikk har sovet!!!!

Så det blir en rigtig dejlig dag idag, med et styks sur og træt trunte og ditto mor!!

Godt være jeg overreagerer, men jeg er træt!!

årh hvor træls..

Kender det alt alt for godt.. Om aftenen når marcus endelig er faldet i søvn begynder min underbo at åbne døre, smække den igen, åbne døren og smække den igen!!!! ARGH man... Min knægt skal sku sove..

Du må have en lille morfar når hun sover... Det plejer jeg at gøre! så skid på at huset roder og vasketøjet flyder

Knus

Anmeld

29. september 2009

Diana...

Åhh søde mette typisk mænd og så for en kage altså. Det er bare så mega træls. 

Du må sige til hvis der noget jeg kan gøre. Skal hun ikke i DP idag for vi vil med glæde hente hende.

Mange tanker og kram her fra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.