skal, skal ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: skal, skal ikke

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

398 visninger
3 svar
1 synes godt om
6. juli 2016

Anonym trådstarter

Jeg skal i statsamtet senere i dag, og er blevet i ttvivl om hvad jeg skal have med.

Havde det været et møde for at afgøre samvær, så ville jeg have taget den nuværende samværsaftale med, men på indkaldelsen står der at det er et møde for at fremme samarbejdet mellem os.

Vi er blevet indkaldt fordi vi ikke tolker aftalen ens, og derfor er blevet uvenner ang. sommerferie.

Skal jeg stadig tage samværsaftalen (og screenshots) med til mødet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2016

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Jeg tænker ja..

Det kan jo aldrig skade at have det med jo 

Anmeld Citér

6. juli 2016

Goggelogge

Anonym skriver:

Jeg skal i statsamtet senere i dag, og er blevet i ttvivl om hvad jeg skal have med.

Havde det været et møde for at afgøre samvær, så ville jeg have taget den nuværende samværsaftale med, men på indkaldelsen står der at det er et møde for at fremme samarbejdet mellem os.

Vi er blevet indkaldt fordi vi ikke tolker aftalen ens, og derfor er blevet uvenner ang. sommerferie.

Skal jeg stadig tage samværsaftalen (og screenshots) med til mødet?

Jeg tænker at du skal have alt det med som du har, det vil hjælpe dig i din sag..

held og lykke herfra 

Anmeld Citér

6. juli 2016

Newsence

Ja du skal have alt med.. Om du får brug for det kan man ikke vide men det ville i den grad være surt at sidde til mødet og så mangle et dokument eller lign. Hellere for meget med end for lidt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.