Hvad ligner baby? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
17 svar
12 synes godt om
5. juli 2016

hautecouture

Halløj! Vi har lige været til NF scanning - alt så perfekt ud og vi fik meget lave risikovurderinger. Så alt godt so far :-) Så er næste spørgsmål jo, hvilket køn vores lille vidunder har - jeg overvejer MEGET at tilkøbe en kønsscanning her om et par uger, når de kan se det - men det kunne da være sjovt at høre nogle gæt; så skyd løs: er baby en dreng eller en pige?

Jeg selv har INGEN anelse 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2016

Diosa85

hautecouture skriver:

Halløj! Vi har lige været til NF scanning - alt så perfekt ud og vi fik meget lave risikovurderinger. Så alt godt so far :-) Så er næste spørgsmål jo, hvilket køn vores lille vidunder har - jeg overvejer MEGET at tilkøbe en kønsscanning her om et par uger, når de kan se det - men det kunne da være sjovt at høre nogle gæt; så skyd løs: er baby en dreng eller en pige?

Synes det ligner en lille pige :-) 

Anmeld Citér

5. juli 2016

MissTas

hautecouture skriver:

Synes det ligner en dreng!

Anmeld Citér

5. juli 2016

klokkeblomsten85

hautecouture skriver:

Gætter på en pige. 

Vil lige sige at man kan se dit cpr Nr. 

Anmeld Citér

5. juli 2016

Loa

Gætter på en dreng

Anmeld Citér

5. juli 2016

EKAB

Profilbillede for EKAB

Pige  

Og man kan se dit CPR nummer 

Anmeld Citér

5. juli 2016

hautecouture

klokkeblomsten85 skriver:

Gætter på en pige. 

Vil lige sige at man kan se dit cpr Nr. 

Tak - ser dog ikke ud til jeg kan redigere og fjerne det 

Anmeld Citér

5. juli 2016

hautecouture

EBK skriver:

Pige  

Og man kan se dit CPR nummer 

Kan ikke se jeg kan redigere i det - umiddelbart kan jeg kun redigere i svar 

Anmeld Citér

5. juli 2016

Smilet:)

Vil også sige pige 

Anmeld Citér

5. juli 2016

hautecouture

Så "pigeholdet" er foran 4-2 på bud  Det er ret sjovt at læse når man selv ikke har nogen som helst idé 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.